wtf
Dus je noemt mij een kleuter? :{
Haha kinderen
Dat zal NOOIT gebeuren, zelfs in een spel als Postal komen geen kinderen voor.
Wat ik graag zou willen zien is een grotere stad met nog meer interactiviteit. Dus meer winkels waar je in kan, en dat je ook dingen kan stelen inplaats van dat je ze eerst een gewapende overval moet houden. Verder dat er net zoals in GTA 2 verschillende gangs in de stad zijn waar je je bij kan aansluiten en dat zo elke missie die je doet een andere wending/moeilijkheisgraad krijgt. En en dat als je dus genoeg geld en status hebt verdient je je eigen gang kan opzetten en dus de stad moet overnemen, dit kan doormiddel van alle economie achter je krijgen door winkels te chanteren of door de politie achter je zien te krijgen zodat de andere gangs langzaam de stad uitgedrukt worden, en nog meer manieren. Verder een co-op mode dat je met een maat de stad onveilig kan maken en ook missies ermee kan doen.
Verder denk ik dat het verschil tussen GTA Vice City en San Andreas tegenover het verschil tussen GTA 3 en GTA Vice City groter zal zijn aangezien ze met San Andreas twee keer zo lang bezig zijn. Tussen GTA 3 en GTA: Vice City zat een jaar, tussen Vice en San Andreas 2 jaar... get it?
Laatst bewerkt: 18 jan 2004