1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door forza katwijk, 17 sep 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, ik hoop dat ze weer zo'n antiheld er neer zetten die voro beide kanten werkt, dus zo veel de gangstas als de maffia. zo'n standaard huis vader met een kantoor baan die door een gangsta word ge carjacked en mee genomen in de auto, maffia achter volgd hun
    dan pakt hij zn vulpen en steekt die gast in zn nek.
    ze rijden het water in, huisvadertje overleeft, pakt de taxi naar huis en ziet alles branden :D
    maffia zegt, tis de gangsta, gangsta zegt het is de maffia.
    tadaaa.
     
  2. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als GTA4 echt zo sterk gebaseerd zal zijn op de samenwerking tussen de Cell chip, RSX kaart en Blu-ray denk ik wel dat hij moeilijker te porten zal zijn naar Xbox 360.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze dit verhaaltje vooral houden omdat ze nu een (tijdelijke) exclusieve deal met Sony hebben.
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen voor de xbox fans hè.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom heet deze nou weer gta 4? :confused:..
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er nog geen naam voor is. En omdat deze tot nu toe de beste is :) Hopelijk krijgt ie nog wel een naam.
     
  7. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wat leuk is is dat GTA:4 gereleased word met de PS3 en als nog op dat moment gewoon zoals elke andere tot nu toe Playstation only blijft tot een half jaar tot een jaar na de release!
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom dan niet gta 6.. gta:confused:A werd ook eerst gta 4 genoemd zonder reden, ik vind t nogal dom :confused:
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er al een betere naam voor dan? In ieder geval, ik denk dat ze vanaf GTA VC echt namen zijn gaan verzinnen. En dat deze ook een naam krijgt. Klinkt natuurlijk ook leuker :) De naam zal dan wel weer waarschijnlijk de naam van de stad krijgen.
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet. GTA Vice City kun je zien als een soort van vervolg op GTA III. GTA III is de eerste GTA in 3d, dus boorduren ze voort aan die naam. GTA San Andreas os te vergelijken met GTA Vice City en GTA III. GTA 4 wordt waarschijnlijk iets heel nieuws, en daarom krijgt het een 4.
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Geef mij maar een beetje mafia gedoe ofzo.. dat gangsta gedoe heb ik wel weeres gezien straks zeker nadat ik saint's row 1000 uur heb gespeelt denk ik8) mja we zullen zien:)
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    misschien een vervolg van Vice-City en dan weer op dezelfde plek alleen speel je dan als Lance... dat lijkt me wel vet..
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ze gaan een hele nieuwe game in elkaar flansen dan wil ik ook niet weer teveel van hetzelfde hoor jij misschien...
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA Jamaica _O_

    Beetje cruisen door sloppenwijken, volgens mij een perfecte plek om zo'n game te beginnen. Maar ze moeten wel de humor terug brengen.

    Dus, Kill Frenzy terug, andere niet-serieuze dingen terug het spel in, want GTA SA werd wel erg saai op een gegeven moment, het had niet de GTA Vice City magie. Bijna niemand zou ervoor kiezen om eens lekker rond te cruisen, puur omdat het te saai was....
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd kill frenzys enz waren echt geweldig.. dat je met een vlammewerper ofzo bij de eerste 2 gta's door zo'n straat loop iedereen in de fik aan het zetten toen was het al super:)

    GTA moet het sowieso ook hebben van zn sfeer en het verhaal dus humor is wel lekker:)
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    GTA The Netherlands _O_

    dan heb je 2 game sin een..

    GTA + A2 Racer a la GTA

    wel een goed onderwerp.. aangezien Drugs in nl legaal is
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Maak er dan GTA Amsterdam van.. zijn meer buitenlanders die Amsterdam kennen dan die Nederland kennen.. klinkt raar maar ze denken gewoon dat Amsterdam een land is:)..
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa A2 Racer, rakel die Davilex troep vooral weer op :{
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Kut dubbelpost |:- :'-(
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja idd.. wat een slechte games waren dat allemaal zeg :+ maken ze eens een Nederlandse game krijg je zoiets.. lekkere publiciteit voor Nederlandse games.. mja Back on topic:)
    weet iemand of je met vechten alleen kan slaan en blokken of kun je nog meer dingen?
     

Deel Deze Pagina