1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door forza katwijk, 17 sep 2005.

  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks koop je mischien een PS3 en blijkt Saint's Row beter te zijn dan de volgende GTA. Het kan natuurlijk. En wij kunnen ons dan in de tijd nog wel vermaken met Saint's Row denk ik. GTA kom pas veel later.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar door die fucking "core shit !!!" worden er serieuze aanpassingen aan de game gedaan !!! En ik krijg er de beesjes van !!! :D Nee serieus, ik word er echt ziek van, als ze in elke xbox 360 een HDD hadden gestoken,was het heel goed geweest, dan zei iedereen fuck die laadtijden, fuck it all!!!, hell yeah... Maar nu, ocharme de makers van Sain'ts row, ze moeten drastische veranderingen doen, anders hadden ze misschien nog naar de kleine details kunnen verder kijken,veranderen,...(ontwikkelen) tot de game uitkwam, maar nu, neeeee, nu moeten ze door de fucking core nest, vanalles gaan wijzigen, waardoor de game misschien geen topper wordt, en misschien wel was geweest als men die core nest niet op de markt had gebracht!!!! :mad: :mad: ,bad move Microsoft! :mad:
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet _0/
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    OMG wat ben jij toch een triest geval! _0/
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat nergens op... Wat we tot nu toe van Saint's Row hebben gezien is erg mooi. We hebben nog niks van GTA gezien dus slaat dat nergens op.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Voordat GTA4 begin 2008 op de 360 verschijnt ga ik eerst nog ff van de multiplayer genieten op de PSP:


    GTA3, Vice City en San Andreas, allemaal stuk voor stuk top titels, maar deze games misten gewoon een relaxte multiplayer modus om elkaar te slopen.
    Er gingen de laatste tijd al enkele geruchten over een multiplayer modus in GTA: Liberty City Stories, maar dit is nu dan eindelijk bevestigd. Het spel zal in totaal maarliefst zeven multiplayer modi bevatten waarin met maximaal zes man gespeeld kan worden. Twee onthulde modi zijn: “Liberty City Survivor” (deathmatch) en “Protection Racket”. Bij de laatste modus speel je in twee teams, een verdedigende en aanvallende partij. Het ene team verdedigd vier limousines en het andere team moet de limo’s vernietigen, welk team dit als snelst doet wint. Helaas wordt alleen Ad Hoc ondersteund en niet de infrastuctuur modus (Bron:pSPWorld.nl)
     
  7. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou de ideale conclussie niet zijn dat je gewoon terwijl je speelt door de keuzes die je maakt in een bepaalde kring van criminelen terecht komt.
     
  8. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, en zitten te skeure met een ford oldtimer op 40KM/H met politie op paarden achter je aan! :+
     
  9. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eigen personage ontwerpen net zoals bij def jam en dan ook zelf kiezen waar je bij wil horen, de gangsta's of de mafia, en zoow nog een paar groepen dat zou pas vet zijn want dan kan iedereen krijgen wattie wil
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, dat rijden was zo bagger in mafia :D Toch was het een toffe game.

    Wat speaker zegt is ook wel gaaf, allemaal verschillende shit :9
    Alleen schiet niet op denk ik.....
    Heb je van die HOODS, voor de negers, dan nog de Mafia, en dan nog weet ik veel welke groepen....
     
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat rijden nog wel meevallen, t past wel bij die tijd, lijkt me n beetje onrealistisch als je daarbij bij wijze van spreke een skyline tegenkomt die met 300km/u langs komt jagen, ik vond wel die flying horse ofzo tof, zo'n zwarte oldtimer hotrod, beetje vol gas op zn achterwielen wegtrekken:9
     
  12. Zabi

    Zabi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt gta 4 voor op de xbox 360 of ps3 :p
     
  13. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarschijnlijk komt GTA 4 eerst op de PS3
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop wel dat het niet alleen maar stad is, vond het ook lekker relaxt om in San Andreas een beetje t crossen door het bos en de woestijn.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4 komt ook eerst op de PS3, zoals elke GTA titel. Jammergenoeg... Maar de release van de PS Versie is nog niet bekend dus de release van de Xbox versie ook nog (lang) niet.
     
  16. Revolver

    Revolver XBOX 360!!!!!!!!!!!!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen dat ze de maffia kant weer op gaan ik vond SA ook een goeie titel maar er zijn al zoveel titels met dat gangster genre dat ik het een beetje zat begin te worden
     
  17. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie ongeveer uit op de Xbox360 of op de PS?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In dit artikel kun je lezen dat hij voor 'oktober 2006' geplant is.

    "Will the company soften GTA content?" he asks. "It seems unlikely to us that this will happen. Still, pressures will mount and scrutiny will intensify surrounding the next release of GTA, which is scheduled for October of 2006."
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog maar de vraag of ie op de 360 komt, rockstar gaat de speciale functies van de ps3 namelijk ten volste benutten (blue ray, cell)
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij eigenlijk al officieel aangekondigd voor de PS3 ?

    Op rockstargames.com zie ik namelijk niets hierover.
     

Deel Deze Pagina