Moet je in een politieauto zitten en dan als je stil staat op LB drukken, dan moet je een van die opties selecteren.
Na vanavond weer paar achievements erbij! Finish Him (15 points): Complete ten melee counters in four minutes Gobble Gobble (10 points): Score three strikes in a row (a turkey), in ten-pin bowling One Man Army (40 points): Survive five minutes on a six star wanted level It'll Cost Ya (5 points): Complete a taxi ride without skipping from one island to another Courier Service (10 points): Complete all ten package delivery jobs Retail Therapy (10 points): Unlock the special ability of buying guns from a friend Alleen deze lukken me echt niet: Rolled Over (30 points): Do five car rolls in a row from one crash Chain Reaction (20 points): You must blow up ten vehicles in ten seconds En ja, ik heb op het vliegvels geprobeerd met die gele dingen! En nogmaals ja, ik heb een bus op een brug gezet, gewacht tot er genoeg auto's waren en toen granaten gegooid! Niet goed genoeg geprobeerd dus??
hoe heb je die 10 counter attacks voor elkaar gekregen? of mensen zijn bang en rennen weg, of de politie gaat zich er mee bemoeien
Gewoon naar een gangsterbuurt gaan, daar heb ik het gehaald. Toen werd ik toch doodgeslagen () en ging verder voor het ziekenhuis, zo heb ik het gehaald.
hoe doe je een melee counter? en moet je hem afmaken met een melee counter (finish him) of mag je midden in het gevecht een melee counter gebruiken?
Ik heb constant die melee counters gebruikt, volgens mij maakt het niet uit wanneer. Jeej heb de Wheelie achievement gehaald
Precies zo heb ik t ook gedaan *) Ook geprobeerd...3 keer kreeg ik cops achter me aan en ging ik dood, 2 keer blies ik de boel op, maar ontploft alleen de twee linker pompen zeg maar en later pas de rechter, dus niet binnen 10 sec. Vlak voordat de ander jou slaat op A drukken (Niko bukt of leunt dan naar achter) en daarna op B! En je hoeft m niet af te maken, zo lang je maar 10 keer goed een counter maakt! Vanavond ga ik weer ff proberen Rolled Over en Chain Reaction te halen! Heb op youtube paar filmpjes gekeken daarvoor, dus hoop dat het lukt! En dan QUB3D nog.........
hoe maak je in hemelsnaam een wheelie? zat net op de 20e motor en hij kon geen wheelie maken. echt dom
Pak een motor, maakt niet veel uit welke, maar geen chopper! Crosmotor gaat idd makkelijkst, maar ik heb de achievement gehaald op de NRG 900 (die je op t vliegveld kan vinden, waar je ook genoeg ruimte voor de wheelie hebt!)! Ga stil staan, duw rechter pookje naar achter, hierdoor leunt NIko naar achter, geef gas, de motor trekt nou op en komt met voorste wiel omhoog! Dan gas los laten en dan telkens beetje voorzichtig gas bij geven!
Kun je eigenlijk alle achievements zoals het zoeken van de duiven, de unique stunt jumps en de auto-zoek smsjes, ook behalen NA dat je de storyline hebt uitgespeeld?
Het rechter pookje? Het linker pookje bedoel je! Je moet ook zeker een Faggio (of een crossmotor) gebruiken, want daarop gaat het echt het makkelijkste. Bij het wegrijden gooi je gewoon je linkerdumbstick naar achter. En trouwens. Over die 5x omrollen achievement. Hoe kunnen jullie dat op het vliegveld doen? Ik krijg dan meteen 4 sterren achter me aan.
Sorry hoor het rechterpookje is de camera. Of jij moet je controls heel vreemd hebben ingesteld of je heb een hele slechte hand-oog co-ordinatie. EDIT: Of je weet gewoon niet wat links er rechts is.
Ik heb de game zelf nog niet, maar het lijkt me wel dat je ze na het uitspelen van de storyline nog gewoon kunt behalen. Want je kunt toch gewoon nog free-roamen en side-missies doen, dus je kunt die dan nog gewoon halen.