hoe kan je de likeness van Dwayne omhoog krijgen?? als je hem belt neemt hij nooit op met zijn minderwaardigheidscomplex. hij is bij mij op 64%, moet hij ook op 90% zijn voor de achievement?
Zo de 6 sterren achievement was echt te makkelijk. Ik ging naar die pedofiele site paar auto's voor de deur gezet en het internet cafe uitgemoord. Daar zat ik dan voor 5 min. Daarna naar buiten gerend binnen 2 sec was ik dood
Dat ga ik dan ook maar uitproberen. Ik bezocht die site thuis en ging toen buiten een hoop politie vermoorden en voertuigen opblazen. Ik kreeg echt met geen mogelijkheid die 6e ster. Overleven was een stuk moeilijker.
Fucking hell. Er ontbreken nog 2(!!!) duiven en ik heb echt geen idee waar die zitten. En om nou weer alle 200 locaties af te gaan...
hoe heb je ze allemaal gevonden? en ik zit vast bij een duif die bij de skatebaan op de hoogstemuur zit maar ik kan hem neit vinden weet jij misschien hoe ik hem kan zien
Buiten de skatebaan gaan staan (het voetpad tussen het flatgebouw en de skatebaan) en dan snipen. Ik heb trouwens de ontbrekende 2 vogels gevonden \o/
Heb er weer een paar achievements bij na vanavond *)! Chain Reaction (20 points): You must blow up ten vehicles in ten seconds. (EINDELIJK) Sightseer (5 points): Fly on all helicopter tours of Liberty City. Under the Radar (40 points): Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter. Cleaned the Mean Streets (20 points): Capture twenty criminals through the police computer. King of QUB3D (15 points): Beat the high score in QUB3D. That's How We Roll! (10 points): Unlock the special ability of a helicopter. Zit nou op 385/1000 met 25 van de 50 achievements !
@ MerQ Voor die dikgedrukte moet Brucie je aardig genoeg vinden! Rond de 80% ergens, bij mij was t 84% geloof ik.
Helemaal niets behalve de achievement. Het is gewoon een dikke hoax dat je bijv. infinite ammo oid unlocked als je alle duiven kapot geschoten hebt.