GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig voor de 30-uurs-achievement. Zit nu op 59 missies in 7.06 uur :9
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry had me page niet gerefresht post is overbodig
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  3. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij lukt het maar niet man=(

    dus je moet gewoon 10x een klap ontwijken en daarna terugmeppen maakt niet uit van hoeveel personen?, of moet je er ook 10 killen?
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 10x counteren ;)
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    en dat is? wat ik ook doe krijg die achievment maar niet..
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer 2 achievements erbij. 2 van die multiplayer. 15 G erbij zit nu op 430/1000
     
  7. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    nu wel eindelijk8)
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je loopt op straat of een plek waar geen auto's zijn maar wel mensen, dan sla je een persoon op straat.
    soms rent hij weg samen met een hoop andere mensen, anders wilt hij met je vechten.
    zodra je zijn vuist naar voren ziet gaan druk je op a. en dan zie je dat je met je lichaam naar achter gaat, druk dan op B. dan ontwijk je dus en sla je er achteraan. je ziet dat je die kerel 3 klappen achter elkaar verkoopt als je het goed doet.

    dit is een counter, als de persoon nog leeft en nog steeds wil vechten.probeer je het nog eens. als hij dood is zoek je een andere persoon. als je ziet dat iedereen rent omdat je net iemand heb vermoord, moet je er achteraan rennen maar geen wapens trekken en ze ook niet slaan zodat ze stoppen met rennen.

    het heeft geen zin om een rennend persoon te slaan want hij slaat toch niet terug

    na 0;56 en 1;11 is hier bijvoorbeeld een counter. je tegenstander slaat, je drukt A, daarna bij en dan pak je vanzelf zijn arm en sla je hem een paar keer;

    [yt]Y9E30RE-1pM[/yt]
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jeej gisteravond weer een achievement erbij :D!

    [​IMG]

    Zit nou op 405/1000! En door die achievement is mn gamerscore nou 5000 *)! Dat is de helft van wat ik ooit wil bereiken!
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben ook een aardig eind op weg met de achievements nu! Gisteren de story mode uitgespeeld en ik zit nu op 75% van de game! Nu op naar de 100% en daarna nogmaals de story uitspelen binnen 30 uur. \o/

    Ik zit nu op 540/1000, maar 1000/1000 zal ik waarschijnlijk niet halen ivm multiplayer.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    De Achievement Order Fulfilled - Complete all 10 Exotic Exports orders., is dat je die voertuigen bij Brucie moet brengen ?
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die je via e-mail krijgt, die zijn t!
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, het antwoord op deze vraag bepaalt of ik mijn GTA IV schrijfje straks doormidden ga breken of ga liefkozen :9

    Anyways, ik ben nu bezig om de game op 100% te halen. Nu ben ik onder andere ook bezig om alle random characters te ontmoeten. Een van die Karakters is 'Clarence'. Een karakter dat je tijdens de 'Missie Holland Nights'. Je moest hem achtervolgen in een soort flatgebouw en uiteindelijk kon je hem neerschieten of laten leven... Althans dat 2de heb ik niet meegemaakt want ik heb 'Clarence' al vanaf een grote afstand neergeschoten met mijn sniper...

    Nu is mijn vraag of ik (gezien ik Clarence wel heb 'ontmoet') de achievement 'no more strangers' kan halen en daarmee dus ook mijn verdere % voor de 100%. Of MOEST ik Clarence laten leven voor die benodigde procenten!?

    Zoja dan IM DOOMED!
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat klopt.Ik heb ook een vraag.Ik heb deze Most Wanted van die politie auto gehaald

    Manhunt
    Complete the most wanted side missions from the police computer.
    Maar ik krijg geen achievement?:confused:Hoe kan dat wat moet ik dan doen?:confused:
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk eiland heeft zn eigen most wanted's...
     
  17. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    je kan rustig ademhalen:) de mensen die je kon vermoorden of laten leven tellen niet mee voor de 100%. ik heb ook iedereen vermoord en heb hierdoor maar 11 random mensen ontmoet en wel alle % ervoor gekregen. je kan je schijfje dus nog wel even heel laten;)

    ps. jeff is ook een random persoon maar die telt ook niet mee voor de 100%.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dus ik moet van die 2 andere eilanden ook compleet hebben?Oke dan weet ik dat.Ik dacht al
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zojuist een schijfje zijn leven gered, wat gaat er door je heen :p Nee valt wel mee hoor. Maar BEDANKT! Want kreeg het even spaans benauwd :+
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    lol gister de walk free achievement gehaald. Eerst wat mannetjes neergeschoten tot 4 sterren en daarna met de auto over het spoor rijden. Rij ik van de baan af! Kon ik dat hele pokke end terug lopen! Uiteindelijk heb ik een heel eiland moeten lopen voordat ik met de spoorbaan onder de grond ging en veilig was voor de helicopter. Onder een van de bruggen lag trouwens een lege politieauto met de ruit eruit. Ik denk dat de agenten naar beneden zijn gevallen lol
     

Deel Deze Pagina