1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    hoeft niet, je kan ook gewoon de auto pakken:):
     
  2. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. ik heb hem ook gehAALD met een auto..
     
  3. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: dat meen je niet... volgens mij heb ik al zo vaak 4 sterren gehad en dan de politie kwijtgeraakt.... majah ik ga het proberen:thumbs:
     
  4. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, relaxed. Bedankt voor de reacties. Ik ga het vanavond proberen. Zodra ik het de achievement gehaald heb, zal ik het laten weten!
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ hierboven allemaal

    Als jullie een beetje in dit topic gelezen hadden, hadden jullie al vanalles kunnen vinden over die achievement! En ook dat het dus NIET lopend hoeft ;)!
    Verder zijn er in dit topic voor veel achievements oplossingen te vinden, voor zover jullie nog andere moeten! Succes ermee :thumbs:
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    ach lopend heeft wel iets stoers! Even nog voor de zekerheid one man army moet je 5 min overleven met alle sterren. Je hoeft niet te ontsnappen.
     
  7. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    In this Guide:
    -Gobble gobble
    -One Hundred and Eighty
    -The Special Someone
    -Walk free


    In this Guide:
    -Rolled over
    -Chain reaction
    -Under the radar
    -Finish him


    In this guide:
    -King of QUB3D
    -Wheelie rider
    -One man army
    -Finish him (better way)


    In this guide 6 achievements:
    -One man army (the best way)
    -Manhunt
    -No more strangers
    -Liberty city (5)
    -That's how we roll
    -Retail Therapy
    and a lot of secrets!


    This time I show you how to get "Qub3d" and "No more strangers" and a secret...


    Mischien wel handig als je dit ook in de startpost zet?
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Outrun the cops , tjonge wat ben jij lekker nederlands zeg :lol:
    Wel een beetje te letterlijk vertaald. To outrun betekend simpelweg ontlopen. En als ik zeg je moet de politie ontlopen, snap je toch ook wel dat ik dan niet bedoel dat je weg moet lopen van de politie, of niet? :9

    Nou ja maakt niet uit. Weten jullie of je in de multiplayer eigenlijk ook achievments kunt krijgen? Zoals bijv rolled over ofzo.
     
  9. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    gast die achievement heet ook walk free en zover ik weet betekent walk lopen.... dus ik dacht dat je het lopend moest doen. en outrun heeft ook weg van de politie eruit rennen.


    majah ik heb hem gehaald terwijl er niet eens mee bezig was... ik probeerde de rolled over te halen op de manier uit het filmpje (wil maar niet lukkem:mad:) maar daar komen zowiso 4 sterren als je de baan oprijdt. terwijl ik de jump aan het proberen was vloog ik ineenkeer uit de cirkel en toen was ik 1 socende van de politie af en kreeg ik de achievement:)
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah het ligt er misschien aan hoe je het bekijkt, ik heb er geen moment aan gedacht dat ik zou moeten lopen om de achievment te krijgen, misschien ligt dat dan aan mij :+
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Yeah net 100 % completion gehaald JIPPIE!
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Na vanavond weer twee achievements erbij :)! Taking it for the team (met dank aan paar kerels van hier voor de vlugge cops n crooks!) en no more strangers! Nou de stunt jumps, de duiven en de most wanted nog en dan heb ik m ook 100% en weer 4 achievements erbij :D!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  13. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    De achievement komt erop neer dat je gewoon van 4 sterren moet afkomen en hoe je dit doet moet je zelf weten. Ik heb deze achievement gehaald op de motor. Gewoon hard wegrijden door de straten heen en weg was de politie. Een vriend van mij heeft deze achievement gehaald in een boot.
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er gisteren 3 gehaald. Zit dicht bij die 100%

    *Endangered Species
    You collected every hidden package in the game.

    *No More Strangers
    You've met all the random characters.

    *Rolled Over
    You managed 5 car rolls in a row from one crash.

    Voor dat laatste is het me eindelijk gelukt na zoveel pogingen. K*t achievement :x
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    WAs gisteren bezig met die 100% achievement. Spel uitgespeeld zat ik nog op 86,33. Bleek dat ik nog nooit met Packie had gepooled. Ik poolen en oppeens bam! key of the city. HEerlijk
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Eén keer poolen en hop 100G erbij :b:
    Ik hoop die vanavond op ongeveer dezelfde manier te halen.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ga dit weekend voor de 100%! Ga dit weekend naar mn ouders, daar hang een HD-ready beamer in de kelder, en dan ga ik zondag de hele dag duiven zoeken en jumps doen :D!
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    lol net toevallig walk free gehaald, ik deed die missie dat je een zogenaamde prison break moet doen en daarna met een politiebus 3 sterren moet ontsnappen, nou dat lukte mij niet egt en toen reed ik ook nog is een agent dood waardoor ik 4 sterren kreeg. Ik helemaal wanhopig en ik rijd gwoon over een lang stuk weg en opeens was ik ze kwijt (geen idee hoe, ding is niet bepaald snel :confused: ) en huppa 40 g erbij, genieten
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes and have fun. Je hebt wel paar uurtjes nodig hiervoor. Vooral voor die duiven. Ik heb de map + guide van youtube gebruikt. Anders is dit onmogelijk. Sommige duiven zitten echt op een abnormale locatie.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe je die achievement moet halen 30 cars trough text message , ik heb in mijn telefoon zitten kijken maar ik zie geen sms van stevie?
     

Deel Deze Pagina