1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Probeer is wat berichtjes te verwijderen, kijken of dat helpt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft geholpen dank je, maar waar moet ik hem heen brengen want dat wordt niet aangegeven?

    Edit laat maar, ik had de auto van Pegorino gepakt maar die telde niet.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Garage is in Bohan, vlakbij je huis. Normaal hoor je hem gewoon op de map te zien als je in een auto rijd die Stevie nodig heeft.
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit het ziekenhuis waar je inkan lopen?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er werd geen route uitgestippeld maar ik hat wel een icoontje waarbij garage stond en daar heb ik hem naar toe gebracht en toen was het goed.
    Moet je gelijk weer een smsje krijgen of duurt dat even?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Cassidy Street - Broker. Dus op de Montauk Ave ( Die lange straat, langs het park met die rotonde ) door rijden richting Dukes, en dan de laatste straat voordat je onder de Alonquin / Dukes Bridge rijd, naar rechts.

    Paar ingame uurtjes wachten, of gewoon ff slapen.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het duurt 6 ingame uur voordat je weer een volgend smsje krijgt. Dus het slimste/snelste is om gewoon ff te gaan slapen.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daarom had ik dat ook voor zondag gepland, dan heb ik de hele dag :)! En ik was idd ook van plan om de guide van 007craft op youtube te gebruiken!
     
  9. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een uur die rolled over achievement proberen te halen maar da lukt echt niet bij mij... Ik heb precies hetzelfde gedaan als hier op de vorige pagina op da you tube filmpje staat. Hij vliegt ook wel over de kop en volgens mij was het een paar keer ook wel meer dan vijf keer. Maar toch heb ik hem niet... Moet je misschien nog iets speciaals doen ofzo om hem te halen??
     
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen guide voor die duiven.Wil ze zelf proberen te zoeken.Is veel leuker.Dan doe je ook lang over het spel al zal het wel moeilijk zijn.Maar heb er al 2 gevonden
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Een goede raad: probeer het niet. Wees trots op het feit dat je al 2 duiven hebt gevonden en pak dan een guide erbij. Die beesten zitten echt op de onmogelijkste plekken, zonder guide is het NIET TE DOEN, ookal wil je 1000 uur over dat spel doen.
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh echt niet?Dat is jammer
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs met guide doe je er lang over, zonder guide is het gewoon onmogelijk, onmogelijk... maar hej, je kan het proberen

    ik raad mensen wel aan om de guide van bradygames te gebruiken, 20 euro, en alle locaties van alle wapens, duive, insane jumps, random personages, en alle andere handige dingen staan erin,

    duiven zijn erg goed aangegeven, niet alleen op een kaart, maar ook met een foto en beschrijving, hoef er nog maar 50:)
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    moet nou nog 3 SP achievements die Duiven,Key To The City en die 30 uur maar die laatste laat ik maar zitten is echt zo'n gay achievement in 30 uur uitspelen...
    ga ook denk ik zo'n brady guide halen is wel het handigste voor die flying rats....
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup,

    Heb ook de guide gebruikt van brady en je loopt dan echt super snel door alles heen (het zoeken bedoel ik) omdat het goed staat aangegeven.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmzz...maybe dan toch maar die guide aanschaffen...of kan ik m huren/lenen/kopen van iemand hier??
    Maar aan de andere kant, als je deze map gebruikt (verander Small in Large in de link en je krijgt een nog grotere!) icm de video's van 007craft (deze en de volgende), dan moet het toch zeker ook wel te doen zijn?? Vind het een erg duidelijke map en zeer duidelijke video's!
     
  17. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al ervaring met die GTA IV guide ?
    Mij lijkt het best wel handig/leuk om in te bladeren en om dit soort dingen op te zoeken. Maar om er 20 euro voor uit te geven ?? :emo:
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daarom vroeg ik mij ook af of er hier misschien iemand is van wie ik de guide kan lenen/huren/kopen voor een mooi prijsje! Wil m dan namelijk alleen gebruiken voor de duiven, verder heb ik er niet veel aan!
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zaterdag denk ik kopen want dan ga ik naar rotterdam.20 euro vind ik niet zo duur.Die prijzen zijn alle walkthrough boeken meestal
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen om de locaties van de duiven gaat is een van deze maps misschien wel voldoende?
     

Deel Deze Pagina