1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt gewoon omdat je te laag 'like' % hebt. Heb ik ook gehad. Wat je het beste kunt doen, tenminste dat deed ik, is elke dag één keer bellen. Op ten duur moet je hem dan wel aan de lijn krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik gebruik de youtube guides van 007craft, ook ERG duidelijk :thumbs:!

    LOL....:)!

    Wat JelleN idd zegt, gewoon elke dag bellen! Wat je ook kunt doen, naar een savehouse gaan, m bellen, als ie niet opneemt of niet wilt afspreke (let wel beetje op de tijd, dus niet midden in de nacht bellen!), dan save je 2 of 3 keer en probeer je t weer! Net zo lang tot ie eindelijk een keer wat wil afspreken! Na die date doe je weer t zelfde, maar dan save je 4 keer (= 1 dag) en dan weer bellen! Succes!
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij die keuze ervoor gekozen playboy te laten leven in plaats van Dwayne. Maakt dat uit voor de achievement?
     
  4. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    @praetorian: nee, maakt ni uit... gewoon de ander vier doen ...
    @little muppet: eerst naar je appartement gaan en dwayne zijn e-mail beantwoorden, dan zal hij wel opnemen.
     
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom vraag je het zelfde in 3 topics.....

    Ik heb t naast elkaar staan, computer en xbox, en normaal heb ik mn xbox op mn beeldscherm aangesloten, maar voor de duiven had ik m ff op de tv aangesloten! Moet trouwens wel zeggen dat 007craft de duiven op Alderney echt in ene heeeeele domme volgorde heeft gedaan zeg! Dan zou je echt hele tijd hele eiland heen en weer rijden! Heb ze dus fijn in een andere, logische volgorde gedaan :)!

    Maar goed.........


    IK HEB DE FUCKING DUIVEN!!!!!!!!!!!!\o/\o/_O_:b::D_0/:):+*)}:]:cool::)::thumbs:_0/!!!!!!!!!

    [​IMG]

    EN

    [​IMG]

    ERBIJ \o/!! Man wat ben ik blij want werd die kutduiven echt schijtzat :9! Zit nou op 890! Nou nog ff keer door de story mode rushen voor LCM en dan heb ik 920! Weet niet of ik hoger kan en wil halen, want ben niet zo goed in racen en Wanted en AWP heb ik echt t geduld niet voor 8)!
     
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die Wanted achievement moet je steeds "Criminal on Foot" kiezen dan kan je hem gewoon plat rijden. En om die Most Wanted te krijgen moet je gewoon Dwayne bellen voor Back Up dan is het al stukken makkelijker:).
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan ook die online achievement bedoelen.Ik vind die duiven zoeken wel leuk.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik bedoel (zoals X-BoxFan al zei) de online achievement, dat je rank 10 moet halen! Die heet Wanted ;)! De achievement die jij bedoeld heet Manhunt :)!

    Duiven zoeken leuk? Je hebt er zeker pas stuk of 30 ofzo ;)! Wacht maar tot je bij de 100 bent en er nog 100 moet.....|:-
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wacht met de duiven totdat mn laptop terug is, ik ga denk ik nu Cleaned the mean streets, en Liberty City Minute proberen te halen:)
     
  11. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Duiven zoeken leuk? Je hebt er zeker pas stuk of 30 ofzo ;)! Wacht maar tot je bij de 100 bent en er nog 100 moet.....|:-[/QUOTE]

    Heb er al 40 maar ik heb zo'n boek gekocht die erbij hoort.Dus dan is het wel leuk en makkelijk.Ik vind dingen zoeken altijd leuk.Maar doe het niet in 1 dag.
    Dat wordt wel te veel.Ga vanavond weer verder.

    Ik bedoel (zoals X-BoxFan al zei) de online achievement, dat je rank 10 moet halen! Die heet Wanted ! De achievement die jij bedoeld heet Manhunt !

    Ja ik vind die online achievement ook veel te lang duren.Die doe ik ook niet.Die van Manhunt is wel leuk om te doen vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je erover gedaan, die duiven? Das ook het enige wat ik nog moet.. Met LCM wat jij zei. Tweede keer gaat wel lukken binnen 20 uur ;)
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je besteed al snel iets van 8 uur aan die duiven, erheen rijden, zoeken, schieten, erheen rijden zoeken schieten erheen rijden zoeken schieten erheen rijden zoeken schietenerheen rijden zoeken schietenerheen rijden zoeken schietenerheen rijden zoeken schieten


    8)
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben er drie avonden mee kwijt geweest! In totaal zo'n 10 uur denk ik??!! En X-BoxFan, ik snap niet wat er leuker aan de duiven is met zo'n boek erbij :confused:! Makkelijker is t zeker, ik gebruikte de youtube guides (NOG makkelijker vind ik), maar daardoor werd t echt niet leuker |:-!
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan toch dat ik het leuk vindt?Iedereen is anders.Ik vindt het met dat boek erbij gewoon leuker.Anders moet ik de hele tijd naar m'n pc lopen en dat had ik niet leuk gevonden.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het punt is waarschijnlijk dat hij bijna zelfmoord had gepleegd voordat hij bij de laatste duif kwam,
    en nu ga jij heel leuk zeggen: oh, ik vind het eigenlijk best leuk om te doen! :+

    alle singleplayer achievements binnen:D
    misschien haal ik ooit nog is die multiplayer achievements, maar no-way dat ik alleen maar 24-7 hangman's noose ga spelen,
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    Manhunt is binnen, was wel leuk om te doen vooral als ze ineens met bazooka's beginnen te schieten
     
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd.Ik vind het leuk om die duiven te zoeken.Maar goed dat vind ik.:)
     
  19. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    duiven zuigen zonderr guide..
    sommige zitten echt op de domste plekken!
     
  20. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daarom heb ik ook dat boek gekocht.:)
     

Deel Deze Pagina