1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja er staan nu op xbox360achievements.org plaatjes bij:)
    ze zijn bijna allemaal grijs en een paar goud, mja wat boeit die plaatjes eigenlijk:+

    die achievement ''beat the high score in QUB3D'' is dat dat je weer een gameconsole in je kamer hebt staan en je daar de highscore moet verbreken? best grappig:p

    van mij hadden ze in plaats van 50 achievements met gemiddeld 20 punten wel 100 achievements met gemiddeld 10 mogen doen, bijvoorbeeld, ''buy a coke in a vending machine'' of ''kill all people in one cluckin'' bell'' dat soort achievements apperecieer ik wel;)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  2. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Taking It For The Team 10G

    betekent deze nou gewoon dat ik nooit een teammatch mag verliezen of lees ik hem verkeerd?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Jeej, One Man Army gehaald, veels te makkelijk.

    Gewoon 5 minuten wachten op de trambaan op het andere eiland
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal je die Drivin Mr. Belic Achievement. Ik heb wel iemand rondgebracht in een taxi van Roman maar heb hem nog niet.
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet. ik snap die achievement ook niet, want ik heb nu al 3 mensen ofzo weggebracht. Maar nog steeds niet.

    Wel heb de 500ft weely gehaald!
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement: Survive 5 minutes with a 6-star wanted level.

    Vrij makkelijk. Zorg dat je met een voertuig, of te voet. Op de tramrails komt. Rij nu net zolang door tot je bij het 2de eiland bent en je krijgt automatisch een 6-star wanted rating. Het leuke aan de tram in het 2de eiland is dat alles onder de grond ligt. Je kunt hier in principe vrij rustig 5 minuten blijven wachten. Het kan echter voorkomen dat er een paar fanatieke agenten naar beneden komen. In dit geval vinden jullie zelf wel een creatieve oplossing denk

    Achievement: Outrun a 4-star wanted level (wheelie rider)

    Als je naar het vliegveld gaat (op het eerste eiland) en je rijdt naar de controle toren toe. Dan staan er een paar auto's en een motor onder. Zodra je hier dicht bij in de buurt bent krijg je automatisch een 4-star rating. Pak nu de motor en rij de startbaan op. Je hebt nu meer dan genoeg ruimte om de wheelie van 500 ft te maken. Als dit is gelukt moeten we nog de 4 star rating ontlopen. Je kunt dit doen door hard genoeg gas te geven en uit de cirkel te rijden, maar als dit niet lukt kun je ook nog over een van de schansen aan het einde de startbaan springen. Je komt nu in het water terecht. Maar de 4-star wanted rating is waarschijnlijk al verdwenen voordat de politieboten arriveren. (vereist wat oefening/meerdere pogingen)

    Easter egg/achievement: Warm Coffee!

    Wanneer je vriendin je meer dan 90% waardeert (dit is te behalen door met haar op date te gaan e.d.) kun je ervoor kiezen om je kans te wagen en mee haar flat in te gaan. Als dit je lukt krijg je de overbende 'huis met gillende vrouw' scene. 360 bezitters worden nu beloond met de toepasselijk benaamde 'warm Coffee' achievement XD.
    Bij start -> Stats-> player - kun je zien hoeveel % je vriendin jou waardeert.

    ----

    Iemand al een idee voor die crash achiement (5 koprollen)? En gobble, gobble (3 strikes gooien)?
     
  7. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die niet gewoon dat Roman je graag genoeg moet hebben om je gratis taxis te sturen. Ik heb hem toch op dat moment gekregen.
     
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al met d'r gebatst op 50% ofzo? 8)
     
  9. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook duiven (of flying rats) neerknallen. maar ik zie geen achievement voor die ratten? Iemand een idee wat je daarmee kan? in het spel zelf zegt die dat je 200 ratten moet neerknallen.
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Die duiven (flying rats) zijn de hidden packages ;)

    Wat je krijgt als je er 200 hebt is nog niet bekend... Voor zover ik weet :p
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Heb net Under The Radar gehaald. Moet je zelfs onder super kleine klote bruggen vliegen :+.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip voor de 5 keer omrollen achievement?
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hard rijden en dan 90 graden omkeren en hopen dat je 5 keer omrolt
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net 2 strikes op rij.. Egt verlept dat.
    Wat bij mij het best werkt is 1-2 stappen naar links. Dan met mn wijsvinger pook zo snel mogelijk achter-vooruit.. en dan op het eindel nog bijsturen indien nodig.
    Gewoon veel proberen denk ik, voor die achievement..
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In het begin was ik eigenlijk van plan om gelijk even wat achievements te halen. Maar als je éénmaal in de MP verzeilt raakt kom je er haast niet meer uit. Ik vind de missies sowieso niet heel tof en als de MP over een tijdje perfect draait dan zullen die achievements mij een zorg zijn :+ Alleen jammer dat je die achievements niet kan halen in free roam maar enkel in de single player.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Ligt het aan mij of speelt bijna niemand de MP :+. Vind altijd maar 3, 4 man..
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarschijnlijk omdat de MP niet goed werkt. Ik speel enkel met wat vrienden. Zodra wij "matchmaking" gaan doen, zijn er altijd wel een aantal bij die worden gedisconnect. Ik zie sowieso amper mensen met MP achievements.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Cookie invite mij morgen ook ff. gaan we ff free roamen of wat modes uitproberen ;)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gister hadden we er één bij, die steeds met zijn heli onze chopper ging killen. Dat vond hij helemaal geweldig. Ook was hij in de ban van ons over te rijden. Dus zolang je dat niet doet vind ik het goed. Stuur me trouwens maar even een FR dan O-)
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is makkelijk, had net 8 strikes achter elkaar. Je maakt 2 hele stappen naar links. Dan bij tel 1 naar achter en bij 2 naar voren. Zo gaat die bal rond de 15-20 mph en je hoeft niet bij te sturen.
     

Deel Deze Pagina