1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was net bezig met die bruggen achievement. dat je onder elke brug heen moet vliegen. Alleen hij pakt bij mij de laatste brug niet. Het is de meest linkse van het derde eiland. Ben er al een aantal keer onderdoor gevlogen maar steeds pakt ie hem niet. Moet je hier op een speciale manier onder door ofzo. De meest linkse brug van de kaart dus.
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle flying shit haalt dan krijg je dit

    dail "3595550100" into the cell phone. Note: This phone number translates to "FLY-555-0100". This code prevents the "One Man Army" and "Walk Free" achievements from being earned. Alternately, collect all 200 pigeons (flying rats) to unlock the Annihilator police helicopter.
     
  3. Cage82

    Cage82 Instant Classic

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap nog steeds weinig van de Complete 10 melee counters in 4 minute archivements,bij de een staat druk op y en de andere druk op a en b.Kortom wat is het nou:9
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst A en dan B




    Ik heb de Liberty City minute achievement *)
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje hoor.
    Ik speel vrij veelvuldig multiplayer ( tenminste als ik er niet uit gegooid wordt). En ik eindig eigenlijk vrij vaak bovenaan de score lijst. Nou krijg ik de achievement "Take it for the Team"waarin ik 5 vijanden moet afmaken maar niet terwijl de meeste van mijn vrienden die hebben. Is er een speciale manier om die te halen of?
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Volgensmij is dat dat je een killingstreak van 5 moet krijgen. Ik had ook al iets van 7 mensen in een match vermoord, maar pas na een tijdje kreeg ik in-game de achievement toen ik een tijdje niet dood was gegaan; denk dus dat je 5 mensen moet vermoorden zonder dood te gaan.
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand al Rolled Over gehaalt ?

    Rolled Over (30 points): Do five car rolls in a row from one crash.

    het lukt me maar niet haha ..
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb die op het vliegveld gehaald. Was er eerst aan het rond race'n met een gewoone auto maar die ging op een gegeven moment kapot.

    En er kwam toevallig zon Hummer van de NOOSE aan die ik had gestolen en verder ging racen.

    Als je over de zijkant van de kleine gele ramps op het vliegveld gebruikt moet het op een gegeven moment wel lukken.

    Deze ramps staan op het gras tussen de landingsbanen in.

    Hoop dat dit beetje helpt.
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja ik heb 'm, op het begin van een brug (weet niet meer welke, die met een voetpad in het midden en een treinrails aan de onderkant) is een schans, als je daar met één kant van je auto overheen rijdt moet het wel lukken.
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Manhunt
    Complete the most wanted side missions from the police computer.

    wil me niet lukken heb se allemaal gekilled maar kreeg de achievement niet:mad:
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn er in totaal 30 hé, 10 per eiland dus...
     
  12. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    oh wist ik niet tnx:)
    dan moet ik nog veel doen:p

    ennuh weet iemand hoe je 6 sterre krygt want ik kom maar niet over de 4 sterren
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Naar een eiland toe gaan waar je nog niet mag komen is de makelijkste manier. ;)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik haalde die midden in de stad. Vloog over een muurtje en ging aantal keren over de kop, had ik plotseling de achievement! :+
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net en met de 1ste date met Michelle meteen ''Gobble Gobble'' gehaald. (Throw 3 strikes in a row) Heel simpel, gewoon niks doen, op je plek blijven staan en de rechter stick, recht naar achter en recht naar voor bewegen.

    Eventueel nog even wat bijsturen, maar ik ga sowieso proberen deze game 100% op achievements uit te spelen.
     
  16. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak die Heli van Brucie en vlieg naar een ander eiland ja, dan heb je met gemak ook die 5 minuten volhouden op 6 stars achievement :)
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    een makkelijke manier voor die Gobble Gobble achievement is:

    - neem de linker baan
    - ga precies 2 stappen naar links
    - ga in de houding staan om te gooien
    - houd de stick 1 seconde naar beneden, en bij 2 zo recht mogelijk naar boven

    dan gooi je 99,9% van de tijd een strike, had zo een full game met alleen maar strikes
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    @hierboven

    - Geen Aftertouch gebruiken!
     
  19. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat The Time To Beat is met Dealbreaker, Hangmans NOOSE en Bomb Da Base II ?
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn die co-op missies die je online kan doen ;)

    Bedankt voor die tips voor strikes gooien. Ga nu eens uitproberen :)
     

Deel Deze Pagina