1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net ontsnapt van 4 sterren krijg ik die achievment niet ( ik ging wel een pay and spray shop in misschien telet die dan niet.)
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dan telt ie idd niet:

    Walk Free (50 points): Lose a four star wanted rating by outrunning the cops.

    Goede plek hiervoor is het vliegveld!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mag je ook met een auto ontsnappen? Of moet het lopend? :+
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gister ook een uur mee bezig geweest. Steeds bij de 3de keer 1 pin over. De tips gevolgd met de 1 seconden naar achter 2de secone naar voor regel, iedere keer zelfde resultaat 1 pin over.

    Maar ik heb het idee dat de ''seconde'' gewoon tellen zijn. Want als je gewoon normaal telt, toen lukte het me wel. Als je het op de seconde manier doet ''éénentwintig.. tweeëntwintig'', toen lukte et niet. :x
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je deze achievements ook allemaal online halen? Dus die one man army enzo bedoel ik.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weet iemand waar een helikopter staat? Wil vanavond paar achievements gaan halen, oa die van met een helikopter onder alle bruggen vliegen!
    En nog een vraagje, die It'll Cost Ya achievement, krijg ik die als ik gewoon van t eerste eiland een taxi neem naar het tweede eiland, bijv naar de stripclub, en dan de hele rit laat gaan zonder a te drukken?
    En nog iemand tips voor QUB3D? Al paar keer geprobeerd, maar lukt me echt niet!
    Als die me vanavond ook lukt en de rest ook heb ik er als het goed is 175 gamerscore bij!

    EDIT:

    Nog een vraag;
    Courier Service (10 points): Complete all ten package delivery jobs
    Krijg ik deze door die jobs voor Little Jacob te doen??
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  7. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het tweede eiland kan je rechts onderin een helicopter vinden. Bij de heli tour.
    It 'll cost ya: idd.
    qubed: oefenen :+
    courier service: idd zo ja.

    Ik heb zelf nog een vraag over de heli tours. Waar zijn die allemaal te vinden en hoeveel zijn er?
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    THNX! Ga t vanavond proberen, gewoon onder alle bruggen door he? Makkelijke achievement? En ook maar ff oefenen met QUB3D dan maar ;)!

    Wil deze vanavond allemaal gaan halen:
    Finish Him (15 points): Complete ten melee counters in four minutes.
    Gobble Gobble (10 points): Score three strikes in a row (a turkey), in ten-pin bowling.
    Rolled Over (30 points): Do five car rolls in a row from one crash.
    Chain Reaction (20 points): You must blow up ten vehicles in ten seconds.
    One Man Army (40 points): Survive five minutes on a six star wanted level.
    It'll Cost Ya (5 points): Complete a taxi ride without skipping from one island to another.
    Under the Radar (40 points): Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter.
    Courier Service (10 points): Complete all ten package delivery jobs.

    En deze proberen:
    King of QUB3D (15 points): Beat the high score in QUB3D.
    Retail Therapy (10 points): Unlock the special ability of buying guns from a friend.
    That's How We Roll! (10 points): Unlock the special ability of a helicopter.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrienden op 90% is:
    Little Jacob
    Roman of Kate
    Brucie
    Packie

    Dwanye of Playboy X ??
    een andere ?? welke hoort er nog bij??
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.050
    One man army is makkelijk te halen door meteen in het spel een helicopter te jatten en rondjes vliegen rond de stad. Die politiehelicopters houden je moeilijk bij
     
  11. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Dwayne, roman, kate of playboy hoeft niet voor die achievement de rest wel. Dat omdat je de keuze kan hebben en dat snapt gta4 niet. Maar gewoon allemaal 90 is prima als het goed is.

    Ik heb moeite met die 6 sterren te krijgen, heb alle eilanden al dus schiet niet echt op... Maar blijven proberen he :)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    1 van de 2 moet wel: playboy of dwayne.
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee is niet waar, die tellen niet mee.

    Playboy x wilt niets meer met je te maken hebben als je Dwayne omlegt, dus die kun je moeilijk te vriend houden
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Taxi van Roman bstellen, van het ene einde van het eiland zo ver mogelijk weg je waypoint zetten.
    Dan terwijl hij je rondrijdt zoveel mogelijk schade aanrichten. Na een tijdje gaat als het goed is je sterren metertje snel omhoog, politiemannen killen etc.
    Als je er genoeg hebt kun je telkens je waypoint veranderen voor die 5 minuten.. Of je skipt naar je bestemming en je raakt je sterren kwijt. Zo hebje ook gelijk die ene van 4 sterren wegkrijgen ;)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat een kutachievement is dat zeg met dat bowlen. Die 99,9% zeker is ook maar klets want dan zou ik echt minstens 10000 keer moeten bowlen en dan hierna alleen nog maar strikes gooien.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ik vind hem vrij makkelijk, had er 2 games over gedaan om het echt onder de knie te krijgen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe het beste die roll over achievement moet halen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik had 'm per ongeluk midden in de stad gehaald, vloog over een muur en bleef maar rollen. Maar schijnbaar kun je 'm het makkelijkst op het vliegveld halen.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hier in dit topic stond ergens dat als je de zijkant van de kleine gele ramps op het vliegveld gebruikt het lukt. Deze ramps staan op het gras tussen de landingsbanen in.
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit nou op 505g en vanavond of morgen ga ik die duivelse ratten aanpakken!!111
     

Deel Deze Pagina