Jongens, een handig weetje. Als je die cheat gebruikt van HP+armor+weapons+ammo in een auto dan is die auto ook meteen helemaal gerepareerd! Kwam ik gister toevallig achter haha.
ff snel een vraagje.... Spawn NRG-900 Spawn an NRG-900 in front of Niko. 6255550100 Heeft deze cheat invloed op de achievements?? Wil m namelijk gebruiken voor de stunt jumps...!
Volgens mij niet gewoon even van tevoren saven en dan proberen. Als er niks links bovenin verschijnt heeft t geen invloed op achievements.
heb idd ff eerst gesaved en toen geprobeerd....stond niks van achievements disabled ofzo! dus das wel ff heel handig voor de stunt jumps !
Ik weet niet of het een foutje is maar ik heb een save game ervoor gewoon de cheat voor Health en Armor en wapens gebruikt en opgeslagen en nu met dezelfde save game ( console aan en uit ) en nu heb ik toch Walk Free en One men Army Gehaalt ? Geen idee of dat alleen bij mij is maar bij mij werkt het wel..
Je kan zelfs die bridge achievement krijgen als je de cheat voor de chopper doet. De auto's en motoren kan je gewoon cheaten. De chopper blokkeert wel een aantal achievements maar ook lang niet allemaal.
dus even voor de duidelijkheid, ik ben al dichtbij de 100% en wil nu wat cheats gebruiken om het leven in new york toch wat makkelijker te maken, geen 1 cheat disabled een achievement zonder dat het van te voren op het scherm staatn? en het heeft ook geen invloed op het percentage aangegeven bij stats voor het uitspelen van de game?
Omdat, als je de game hebt uitgespeeld, nog eens wilt rondkloten en dan zijn cheats de ideale oplossing. Ik vind het altijd wel lachen om met de NRG van het hoogste gebouw af te rijden en dan netjes terechtkomen en weer doorrijden.
Ik heb nog steeds geen cheat gebruikt, speel de game ook amper maar als ik hem uit heb ga ik helemaal los.
Vindt het slecht dat er zo weinig cheats zijn, in het begin dacht ik dat het wel komt maar we zijn al een hele tijd verder en ik heb nog geen nieuwe/andere cheats gevonden...