Ik zal vanmiddag even schrijven wat er in de ''GTA IV official guide'' staat... Staat alles wat ze doen wat ze leuk vinden enzovoort....
Gisteren Kiki gedumpt..jezus wat een zeikwijf leek net me ex. We waren dronken toen begon ze in een keer te zeiken waarom ik naar een vrouw keek en maar zeiken todat we bij haar thuis waren... heb haar toen gebald Ik vond het in het begin wel grappig, kreeg ik later een smsje van haar met die foto die roman je heeft gestuurd. Begon ze weer te zeiken wie het was en wat ik met haar deed. Daarna was ik het zat heel netjes opgebeld en uitgemaakt. Stuurt ze me later een smsje dat ze me niet met rust laat..Gek wijf just like my ex
Is het trouwens zo dat wanneer een date mislukt met iemand, dat je haar niet meer opnieuw kunt daten? Zoja dan is Kiki me ontlopen. E; Zal vast wel gevraagd zijn...
ff 2 vragen. Had een date met lawchick, was wel flink mislukt echter. Na een poosje zag ik haar weer op lovemeet. kan ik het nu nog een keer proberen? Mijn volgende vraag is: als ik nu bijv met jacob die speciale ability unlock en vervolgens nooit meer iets leuks met hem doen zodat zijn like onder de 50% komt, kan ik dan ook geen gebruik meer maken van zijn speciale ability?
Misschien handig om Alex aan te passen in de startpost? Ze heet Alexandra en komt van www.craplist.net. Ze geeft je 50% korting op alle kleren voor 24 uur. Weet iemand trouwens hoe het kan dat als ik Carmen bel in een missie of gewoon als ik door de stad rijd dat ze me wel zegt iets op me wonden te doen maar er komt geen health bij.
Ik zag zo'n symbool van een mannelijk persoon op mn hud staan, dus ik ging er naartoe, en toen was er zo'n één of andere coke-head die me $100,- gaf...Echt wtf...
Het italiaanse restaurant waar ik terechtkwam (nadat de helikopter bij de heli-vlucht er niet stond) vind ze in ieder geval niet leuk, date was gelijk mislukt .