Maar mijn vraag staat nog steeds. Ik hoorde dat de ps3 versie dat niet had maar de x360 wel. Ik wil dus naar mijn mp3 speler luisteren (liedjes van die radio die je dan kan krijgen nadat je iTs hebt gebeld) dus niet naar de radio in een voertuig.
kan niet. Die functie hebben ze er op het laatste moment uitgehaald. Weet iemand of er ergens een Carlist is? Net als bij de vorige gta's dat er een lijst hangt met de autonamen, die je dan moet gaan zoeken en naar de garage moet brengen? Heb alleen zo'n gast in mn mailbox die steeds zegt welke auto je moet pikken.
@ Egelhunter Ja, dat is het enige, of in je email's, maar niet zoals bij GTA : SA @ Sjakiejojo Via je Dashboard kun je alleen muziek afspelen. Niet via het spel. Dus je moet het van een CD rippen/via MediaCenter of een mp3-speler via de USB-aansluiting.
Stevie stuurt je smsjes met foto's van auto's die je moet jatten. Je moet ze dan zelf handmatig gaan opzoeken aan de hand van het gebouw waar hij bij staat of de naam van een wijk die je krijgt. Enorm frustrerend moeilijk. Als je alle auto's op die manier hebt bezorgd (30 smsjes) kun je elke willekeurige auto inleveren voor geld geloof ik.
Het eerste eiland vraagt hij toch? maar je hebt wel gelijk, je kan pas op Algonquin(het middelste Eiland idd) je eerste Helicopter krijgen, er staan nog geen heli's op het eerste eiland.
je moet niet gaan lopen zeiken over helicopters als je pas bij t eenste eiland bent..... Dat is net zoiets als wanneer je op kamers gaat te zeiken over het uitzicht...
Ik wil trouwens wat auto's kopen. Als ik dat nummer bel op i-net krijg ik geen gehoor. Als ik tegen de deuren aanloop van die garage kom ik niet binnen. Hoe doe ik dat.
Je kan bij Grotti de ramen inslaan en een Turismo jatten. Volgens mij is het niet mogelijk om auto's te 'kopen' En op het vliegveld staan als het goed is 2 Annihilators, je krijgt alleen wel 4 sterren als je in de buurt komt. Je moet als je het vliegveld op rijdt meteen naar links rijden en dan helemaal aan het einde staan er 2 helicopters.
@rggr: Doe even normaal. @sjakiejojo: Dat is helaas niet mogelijk. @Insaniac: Er staan geen helicopters op het vliegveld. Wel als je verder bent maar dat is hij nog niet.
K thx. Wrsch is dat er dan ook uitgehaald? Wrm staat dat dan anders op het i-net (internet uit het spel zelf).
Komt zeker uit friesland? Geen humor.... /Mod Bij deze een OW. Vanaf nu dan ook gewoon ontopic reageren - Cookie
Ze staan er inderdaad meteen, je hoeft nog niet ver te zijn in het spel.... alleen soms staan ze er niet!