Je hebt gelijk en ook weer niet ! Er is idd nog een eiland (als deze map real is): Maar daar rijd schijnbaar geen metro:
Die zitten er zeker wel in, en je raakt daarmee ook nog steeds de politie kwijt , alleen is het enige verschil dat de tijd nu 3 uur vooruit gaat. Het politie systeem werkt als volgt: Een politie agent spot jou die een ruitje inslaat van een geparkeerde auto hij houdt je onderschot. In de vorige GTA's zou je nu busted zijn maar nu kun je als je wilt gewoon wegrennen, met het risico door je kop geschoten te worden (waar ik voor zou kiezen want als je uit het ziekenhuis komt heb je al je wapens nog \o/), op je minimap verschijnt een knipperend blauw/rood gebied waar je uit moet zien te komen. De grootte van dit gebied hangt af van hoeveel sterren je hebt. Als de politie je ziet, beweegt het gebied mee. Als ze je kwijt zijn, worden de sterren rechts boven in de hoek grijs knipperend en blijft het gebied staan op de kaart. nu moet je zorgen dat je eruit komt en dat je niet meer gespot wordt door een agent. Als je er lang genoeg uit bent, ben je de politie weer kwijt. Zo is het mij deze week gelukt 6 sterren kwijt te raken door met een bootje rond te varen
't is nog rustig. Ik ben net bijna 20 minuten op zoek geweest naar die Jamaicaanse kroeg waar je Cubed kan spelen en kan Poolen. Maar het was toch gezellig op mijn scootertje dus het kon geen kwaad
Het schijnt trouwens dat als je in de internetbrowser www.whattheydonotwantyoutoknow.com invoert je allerlei locaties van vanalles krijgt. Stond op een andere site, heb het zelf nog niet geprobeerd.
Is er nergens een haven met boten? Ik had één plek gevonden waar zomaar, midden op zee, steeds een speedboat spawnde. Maar ik kan nergens een haven o.i.d. vinden waar boten zijn.