1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door egelhunter, 3 mei 2008.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    een gun met silencer:D zeker.. want als je per ongeluk schiet, heb je al de politie achter je aan:mad:

2. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    Garages, Parachute en Vliegtuigen, meer hoeft er van mij niet in :)

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Brass knuckles, is ook altijd wel handing om te hebben in een vuist gevecht.
    Een Chainsaw was ook altijd mijn favo om bij te hebben.
    Flamenwerpen en minigun zijn ook altijd wel leuk voor mass mayhem.

Kleding en dan bedoel ik ook een heleboel kleding, en nieuwe accesoires. Want de 2 petjes en 2 brillen is wel heel erg mager.
    Ook een cop outfit zou handig zijn om de plaatsen te kunnen betreden zonder wanted level zoals eerder vermeld.

Nieuwe buisnesses die je kan opzetten met de bij behoorende missies etc. de Vice City manier natuurlijk.

Een eigen mansion met een boel parkeer garages.

Dingen die je op internet ziet ook daadwerkelijk kan kopen. Instead of alleen een webpagina er over en verder niets.

Ook een heel stel voertuigen uit voor gaande delen als de tank, vliegtuigen, mini karts, hovercraft.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    - Fun wapen en voertuig-pack (Tank, stuntvliegtuig, mss jetpack, chainsaw, vlammenwerper, minigun). Desnoods alleen in de multiplayer.
    - Meer manieren om je geld uit te geven, het enige waar het nu naartoe gaat is het ziekenhuis :mad:
    - Het kunnen kopen van huizen, op de realistische manier (afspraak maken met makelaar enz.)
    - De 'Let Sleeping Rockstars Lie' achievement die viral wordt, dat is 'ie namelijk niet :x

5. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een quote

The reports come from CVG's collector's edition magazine for GTA IV, which suggests that the Xbox 360 DLC will be what San Andreas and Vice City were to GTA III:

"Of course, to call games as vastly ambitious as Vice City or San Andreas mere 'expansion packs' seems childish, but nevertheless, the downloadable content (DLC) coming for the Xbox 360 version of IV has repositioned those games in just this way. DLC so far has meant the odd new car, jumper or bit of horse armour, but GTA IV is set to completely redefine the idea with expansions that are to GTA IV what Vice City or San Andreas were to GTA III. Yes, Rockstar is clearly hinting at new downloadable cities; and the chances of them being London, Vice City or SA again are slim to none. So that's new as in brand new. GTA IV's Liberty City is the beginning. Think about that and be excited," commented the publication.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, daar geloof ik dus niks van.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    HAHAHA vet......als londen erin zou komen zou dat echt vet zijn.... dat je dan met een vliegtuig naar london kan gaan..nu hopen dat het echt zo is!!

8. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    een compleet nieuwe stad met nieuwe missies, auto's, kleren, huizen!

9. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Realiseer wel dat microsoft 50 million $ heeft neergelegd voor het exclusief recht om downloads te mogen aanbieden. Ik denk dat ze met een heel nieuw eiland of meerdere komen met een nieuwe storyline etc. Maybe een tank want zover ik weet is die nu alleen met cheats te verkrijgen.

Ben zeer tevreden dat ik een xbox versie heb en geen ps3 \o/

10. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    2 player coop (geen splitscreen, gewoon op 1 scherm) 4 player coop online, en autos tunen en pimpen :D

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    zouden er ook nieuwe achievements bij de DLC komen? Hoop het wel!

Ik hoop dat er gewoon nog meer activiteiten komen, nieuwe winkels, uitgaansgelegenheden. Gewoon wat winkels waar je nu niet in kan open maken. Dat er gewoon wat meer te doen is, om je geld aan uit te geven. Een autodealer, dure modewinkels enzo...

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe radio zenders zou heel erg vet zijn
    en concept auto's
    meer wapens
    meer kleding

en als het niet te veel werk is
    mischien vliegtuigen maar dat denk ik niet

13. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    jet pack en alle bovengenoemde dingen zouden leuk zijn ja :)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    parachute moet er sowieso in!
    ik mis dat ding zo erg!

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Amen tot that.

- Parachute, wat heb je aan een helicopter als je er niet uit kan springen om vervolgens op een hoog gebouw te landen of iets dergelijks!!
    - Wat nieuwe motoren
    - Meer kleding
    - Nieuwe missies
    - Onderwater kunnen duiken (of kan dat al?)
    - Sticky bombs met remote control. (ik heb die nog niet gezien)
    - Wat meer helicopters inclusief een apache met raketten!
    - Een ander kapsel kunnen kopen.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom een ander kapsel? :p

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon, ik vond dat customizen in San Andreas echt tof! Niet dat er nu wat mis is met Nico z'n kapsel.. Maar misschien gewoon meer opties met betrekking tot baardgroei ofzo. Snorren, baarden, dat lijkt mij wel tof.

18. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook al facts over wat er in de download content komt?

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    het schijnt dat de downloadable content net zo zou zijn als Vice City en San Andreas van GTA 3 waren maar ik zou dit maar met een emmer vol met zout nemen want volgens mij was het microsoft die dat uitkraamde. Eerst zien dan gelove. (alhoewel het me wel echt super lijkt als het wel zo zou zijn.)

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    zou het eerder leuk vinden als ze deze stad wat beter maakte, dan dat ze een hele nieuwe stad maakten.

Deel Deze Pagina