1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door egelhunter, 3 mei 2008.

1. treces

treces Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je betaalt trouwens toch de volle 65 euro voor een game.. dan wil je toch ook dat die af is ??

2. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op gamehubs is hij maar 37 euro

3. treces

treces Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook voor minder gekocht :+
    Maar je verwacht dan toch wel dat een spel dan af is en dat je dan gratis meer dingen kan verkrijgen. Je hebt al betaald toch ?

Maar in deze wereld is niks meer gratis xD

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet de MS wereld, maar ik heb minder gezien voor meer,

5. treces

treces Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk, MS probeert je echt al je geld uit je portomonee te schudden.. :x

Nintendo vind ik daarintegen een "goed" bedrijf. Die bouwen tenminste Wi-Fi in hun apparaat, maar aan elk voordeel zit een nadeel, op de Wii komen geen leuke games.. maar een enkele die echt goed zijn.. :cool:

6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toegeven dat ik GTA IV ook al zo'n 3 weken niet meer aangeraakt heb.. Had voordat de game uit was nooit gedacht dat ik 'em maar zo kort zou spelen.. Er is gewoon niets meer te doen..

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook al een maand niet meer, ik vond de single player wel aardig, maar de multiplayer vindt ik gewoon nog te slecht. bv als je een game leaved dat je weer helemaal terug naar de single player gaat en etc.

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik idd wel een groot minpunt van de MP. Maar ik speel hem regelmatig nog wel, maar dan alleen in een private match met wat vrienden, is altijd wel leuk om een race tegen elkaar te doen, of beetje free door de stad als gekke achter elkaar race met bazooka's enzo :cool:

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, ook al zit je nog in de lobby, of ook al zit je al te spelen je hoeft niet eerst terug naar de singleplayer voordat je een nieuwe match zoekt,
    dit moet alleen bij een foutmelding, connection lost bv.

10. Joz_man50

Joz_man50 The world is yours

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist het kutte bij mij. Ik kan niet normaal MP spelen omdat ie de eerste 5 keer altijd zegt connection lost. Ik speel het nu dus ook bijna niet meer. Ik vind echt dat ze dit moeten verbeteren. Maar misschien dat het aan mijn NAT-settings ligt, dat kan ook.

Deel Deze Pagina