1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV glitch/stunt draad.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cliff, 21 apr 2008.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hallo mede stunters en glitchers.

    Met GTA IV in aantocht begint er toch weer wat te kriebelen, en nee dat is niet in mijn broek! Ik krijg de kriebels van het idee dat er weer vollop gestunt en geglitched kan worden net als in vorige delen. Ik zie nog steeds voor me hoe ik voor het eerst een plaatje zag van een motor boven op zo'n enorm billbord net buiten de stad in GTA SA. Ik vroeg me af hoe dat gedaan was, en dacht zelfs dat het gefotosoept was. Na een paar minuten zoeken op het internet kwam ik een filmpje tegen van iemand die op zijn motor een snelle en wel geplaatse wheelie lande op de stoep, en daarmee tig meters verder op het bord belande. Dat wilde ik ook! na een aantal keer flink op mijn plaat gegaan te zijn en 3 controlers verder stond ik daar op dat zelde bill-board. Tevrede als ik was maakte ik er een foto van en begon andere stunts op internet op te zoeken, deze hebben mij en denk ik vele andere mensen tijden bezig gehouden en na verloop van tijd heb ik zelfs mijn eigen sprongen uit gevonden.

    Dit stukje was gewoon bedoeld om wat herinneringen terug te halen en jullie net als mij zin te laten krijgen in GTA stunts. deze draad is dan ook bedoeld om foto's en filmpjes te laten zien van jouw stunt en de exotische locaties waar je allemaal ben geweest door middel van bijvoordeeld de motor. Ik hoop dat jullie er ook zo veel zin in hebben !!!!!

    Veel stunt en glitch plezier toe gewenst,
    _0/Cliff
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    ff n00b vraag...wat is glitchen precies?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    fouten in het spel als ik het goed heb:9
     
  4. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Glitches in Vice City die bij mij (best vaak) gebeurde en me nog steeds zijn bijgebleven:

    - Auto's die plots door de lucht zweefde in plaats van op straat. En ik vond al dat de straten zo leeg waren. :+

    - De brug van het middelste eiland naar het 1ste eiland. Kwamen auto's bij mij altijd vast te zitten in de grond met alleen nog maar het dak zichtbaar.

    Zou slecht zijn als dit soort foutjes ook in GTA4 zullen gebeuren maar ik zou het niet erg vinden want ik blijf zulke dingen grappig vinden om te zien.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zal je nog flink tegenvallen. Met zo'n groot spel is het logisch dat er genoeg fouten in zullen zitten.

    Glitches zitten er in elk spel. Spellen als Saints Row en Halo 3 zitten er vol mee. Ook GTA zal er genoeg hebben :)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    GTA4 is idd de game per uitstek waar glitches makkelijk kunnen insluipen.
    Als je je al bedenkt dat FPS glitches hebben...
     
  8. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    er is recent een filmpje op youtube verwijdert omtrent een Glitch met een auto! stond omschreven als Gta 4 Car Glitch maar is niemeer te vinden omtrent het Take 2 Copyright geneuks
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben al een hele waslijst aan bugs tegengekomen op youtube/gametrailers. Die inmiddels allemaal zijn weggehaald idd. Een paar voorbeelden:

    • Nico sluit de deur van een auto. Je ziet de animatie maar de deur sluit niet. Nico loopt er vervolgens dwars door heen
    • Een deur in een huis ontbreekt. Je ziet Nico de deur openen maar deze is helemaal niet aanwezig.
    • Met een auto wordt dwars door een betonnen muur gereden welke schijnbaar doorzichtig is?...
    • Een auto rijdt gewoon over de weg en wordt spontaan gelanceerd

    Zo kan ik nog wel even door gaan. Dit zijn gelukkig geen hinderlijke fouten en ik hoop ook dat deze er zo min mogelijk inzitten. Leuke glitches zijn wel ok zoals bovenstaande maar het moet niet irritant worden.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In de Saint's Row multiplayer had je juist leuke glitches zoals boven op een gebouw komen enzo. Ik hoop dat dat hier ook het geval is.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Boven op gebouwen komen lijkt me niet zoveel aan in gta. Je kan gewoon de helicopter pakken :)
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfs Call of Duty 4 zit er vol mee en die multiplayer mpas zijn vrij klein!!
     
  13. speedking92

    speedking92 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een van die lucky basterds die GTA4 al hebben :)

    En tot mijn grote spijt zit de bug dat je eneens stilstaat en dan blijkt dat je ergens tegenaan gereden bent, zonder dat jij het nog maar kon zien er nog steeds in :'-(.

    gebeurt overigens niet zo veel meer, alleen als je vrij hard rijdt :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het kan dat het een auto is.
    Wel aan de 2 seconden regel houden he! ;)
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hoe is de framerate? Daar ben ik wel benieuwd naar.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die vond ik altijd geweldig in GTA SA waar je over de snelweg heen reed met volle snelheid en je altijd random auto's gelanceerd zag worden. Dus die maakt me eigenlijk niet zoveel uit zie je tenminste nog eens wat gebeuren en kan je lol hebben. :+ (alleen niet zo leuk als et tijdens een missie gebeurd met een desbetreffende auto die je moet bewaken/veilig houden.)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net even onder de map gezwommen. Á la saints row :cool:. Kan echter alleen op het eerste eiland. Dus nu op zoek naar plekken waar het kan op het 2de en 3de eiland. Welk spel het ook is, de onderkant van de map ziet er bijna bij alle spellen hetzelfde uit :+

    Tutorial:
    [yt]-hpJgq7gCwM[/yt]
     
  18. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    framerate vindt ik niets mis mee heeeeel afen toe heb je heeeeeeeeel klein shokje maar dat is alles...

    ik had wel een bug.. ik moest voor missie een politie car stelen dus ik paar mensen overhoop knalle daar kwam die aan dus ik kaap die car.. ik rijd aan en het was stil heel stil en kwam er maar niet op en ineens eej het motor geluid was ineens weg dus je hoordje gezelf geen gas geven enzo was wel wazig maar eenmal in en uitstappen was het over
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gebruik alsjeblieft eens interpunctie. Veel van jouw posts zijn echt amper te lezen :):

    Ook nog een glitch. Hoewel ik denk dat dit door mijn xbox komt. We waren namelijk free roam aan het doen. Op een gegeven moment rijdt er één voorbij op een motor, alleen was er geen motor. Dit zag er echt heel stom uit. Vooral toen er iemand achterop ging zitten en zij met hun 2en op niets zaten en een wheelie deden 8)

    Je kan trouwens ook iemand lanceren. Schiet een auto kapot. Laat iemand op het wrak staan en schiet er een rocket onder. Soms ga je echt heel hoog.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had net iets irritants. Brucie belt me om te vragen of ik meega in zijn chopper. Ga ik daar heen op me motor. Krijg ik dat filmpje/animatie van dat hij in zou moeten stappen. Raar genoeg stonden er 2 chicks bij en die konden niet op me motor. Ze gingen dus ook niet zitten en zo duurde het filmpje eeuwig. Kon ik hem uitzetten en weer veel opnieuw doen. Hail de autosave dan maar xD
     

Deel Deze Pagina