1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV glitch/stunt draad.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cliff, 21 apr 2008.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Zoiets heb ik ook gehad, alleen dan met een auto, ik moest Roman weer eens ophalen uit het ziekenhuis (8)) en ik parkeerde wat ongelukkig, moest wel 3 minuten wachten dat hij eindelijk was ingestapt |:-
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Glitch? :+
    [​IMG]

    Om de een of andere reden kwam ik op deze manier niet zo ver. 8)
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde gehad :D
    stapte Niko gewoon zo de motor op...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb die ook eergister gehad. Bij de tramrails of treinsrails ik weet niet meer precies waar maar daar lande mijn vriend op met zijn motor. Die lag dus gewoon op z'n zij naast de rails (de motor). Vervolgens stapt hij erop en blijft hij op de grond samen met Nico liggen..
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen,

    ik zit met wat vragen.

    ik ben namelijk bezig met een stunt video. het is me namelijk gelukt om met een turismo en een pallet een schans te maken waar ik met mijn motor over heen sprong. nu weet ik dat er een heftruck in het spel zit ik heb alleen niet geprobeerd of hij ook werkelijk werkt. en dan bedoel ik vooral het heffen/oppakken van spullen. zou iemand voor mij kunnen kijken of de heftruck ook werkt. dat zou het maken van een schans een stuk makkelijker maken. ik wil namelijk een schans bouwen om met mijn motor op een gebouw te jumpen en dit natuurlijk vast te leggen. ik heb op het moment nog geen bxl maar over 2 weken ben ik weer online onder de naam Cliff Zero . als je zin hebt om tegen die mij te helpen een schans te bouwen en mee te werken aan mijn video zou ik dat wel waarderen aangezien het een stuk makkelijker zal zijn om dit project met nederlanders op te zetten. als iemand kan kijken voor mij of de heftruck werkt zou ik dat zeer op prijs stellen aangezien ik mijn xbox op dit moment niet in berijk heb. oo kzou ik graag een locatie willen hebben waar ik de truck vandaan kan halen.

    alvast bedankt voor de hulp,

    cliff

    en tot snel op xbl! als iemand in de tussentijd al een mooie schans weet te maken zijn foto's of filmpjes natuurlijk altijd welkom haha.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit gebeurt dus in een bepaalde missie als je iemand moet achtervolgen. Dan vliegen ineens allemaal wagens over de kop en die belanden precies voor jou! :mad:
     
  7. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Lol, ik had net een glitch tijdens een stunt. Ik ging voor de 'Rolled Over' achievement.
    Ik deed een stunt waarbij ik 3 keer over de kop ging...
    1 minuut laat probeerde ik nog eens, nu lukte het maar 2x, en toch had ik die achievement... :/
     
  9. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Kwam vandaag 1 tegen onder de brug die gebouwd wordt bij broker, maar je kon er niks mee oppakken volgens mij, in ieder geval geen pallets en auto's

    Groetn'
     
  10. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je heftrucks niet gebruiken om te liften, is mij althans niet gelukt..
    Misschien dat ik een knoppencombo over het hoofd heb gezien maar dat lijkt me sterk.
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh wtf, ik doe de missie liguidize the assets, skip het filmpje effe gauw omdat ik die al tig keer heb gezien, valt inneens nico door de grond heen, hoor je hem tijdlang schreeuwen en doen, kom ik inneens midden op times square terecht8)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je door de map valt dan spawn je, na een tijdje vallen, boven de plek waar je door de grond viel. Eigenlijk gewoon een variatie op COD4 want daar spawnde je helemaal niet als je door de map viel :+

    Vorige week ook zoiets. We waren met een aantal aan het free roamen. Ik loop gewoon langs 2 motoren met teammates en spawn opeens 20 meter in de lucht waarna ik te pletter val. Halo had ik altijd heel snel door maar GTA is op "glitch gebied" echt een hel. Lijkt zo random als het maar zijn kan :eek:
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het leuke was dat ik in algonquin ( ofzo, iig linkse eiland ) door de grond viel:+
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan is het wel apart :+

    Paar dagen terug zijn we trouwens in de keuken van de Burger Shot geweest. Dus niet achter de counter maar de echte keuken. Had gehoopt op een easter egg, maar helaas =(
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou idd wel een groot easter egg geweest zijn zeg:eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je daar gekomen? Ik ben met een auto naar binnen gereden en achter de balie gekomen, maar verder kom ik niet..
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje met motoren etc. klooien. Soms stap je af en dan ben je opeens heel ergens anders. Als er maar genoeg in de weg staat zodat je geen andere kant op kan. Je moet wel wat geluk hebben want vaak sta je op het dak, i.p.v. in de keuken. Maar over een tijdje komt er vanzelf wel een vid, samen met wat andere glitches en dan zie je vanzelf hoe het moet. Dit komt neer op wat mazzel omdat dit spel totaal niet logisch is :+
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ree net met een motor, knal natuurlijk weer tegen een hekje en flikker van de motor af. Stap weer op staat de motor opeens op de kop en zit ik met mijn bovenlichaam onder de grond.

    Kon wel gewoon rijden 8)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Check de vorige pagina :+ Van mij mogen ze dit wel snel fixen. Ik ben nou al 3 keer dood gegaan omdat ik op deze manier door het level werd gelanceerd.
     
  20. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind de motoren trouwens kut reageren op sprongen een backflip wil prima maar een fatsoenlijke 360 zoals in gta vc en sa was dat veeel beter uitgewerkt kijk de vice city stunt movies maar eens dit zie ik niet gebeuren in gta 4 toch wel voor groot deel de lol eraf voor mij zo
     

Deel Deze Pagina