1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV glitch/stunt draad.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cliff, 21 apr 2008.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.859
    Leuk Bevonden:
    9.244
    In die missie wilde ik hem na afloop uitschakelen maar hij was al weg
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan gewoon in het goede topic post in plaats van hier met spoilers rond te gaan lopen smijten :mad:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanmiddag die Skydive Glitch geprobeerd. Ik ging er steeds aan hangen, en Doelie kwam er dan met zijn auto tegen aan. Maar er gebeurde elke keer niks, die auto gaat er ook niet, heb je een speciale auto nodig ofzo ? Later lukte het een keer, toen begon alles te spacen maar we vlogen niet de lucht in imo.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt om met die schommel en een scootertje gelanceerd te worden. Resultaat: je vliegt van je scooter heel hoog de lucht in waarna je net voordat je de grond raakt, keihard door een auto geschept wordt en dus niet dood neervalt, maar doodgereden wordt.

    Ik heb trouwens ook uitgevonden hoe het moet. (het was een beetje mazzel en toeval de 1e keer)
    Je moet tegen die schommel aan gaan staan en dan schuin er tegen aan leunen. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Skargan en ik hebben het gister de hele avond gedaan in Free Mode. Je kan ook een lege auto ertegenaan zetten, iemand gaat er bovenop staan op de neus, en dan die ander hem er zachtjes tegenaan duwen, dan kan je behoorlijk gelanceerd worden. :cool: Of wedstrijdjes doen wie het verste komt, een Dumpster of een brandweer wagen erin doen en dan daarmee vliegen. Een bus wou alleen niet.. Die konden we niet goed insteken.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb gister met een helikopter geprobeerd, maar dat lukte ook niet echt....;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Met een bus kan het wel, gister nog gedaan. Vloog 2 keer echt hoog en viel in het water.
     
  8. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan gewoon tegen Smartass gaan lopen zeiken dat hij het in het goede topic post in plaats van tegen mij.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of jullie deze bug wel eens hebben gehad?

    Ik rijd over de Broker (?) bridge met een aantal auto's voor me, opeens maakt een auto een scherpe bocht naar rechts en crasht tegen de zijkant van de weg aan. Dit heb ik nu al een paar keer gehad terwijl er geen aanleiding voor is.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja volgens mij heb ik dat ook al eens gezien! Niet bij stilgestaan toen?!
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag die stunt met de schommel ook eens geprobeerd en volgens mij is het gewoon een kwestie van erop leunen met je auto en dan wordt je gelanceerd (ik dacht dat je er perse snel in moest rijden). Heb het ook even met Roman gedaan, maar die kon het niet echt waarderen (heeft hem uiteindelijk ook zn leven gekost). :)
    Had nog een andere rare bug: ik had mn politieauto voor een metro geplaatst en toen die ging rijden, begon met auto te flippen en vloog ik door de muur. :eek:

    Heb overigens die achievement van 5X over de kop vliegen nog altijd niet gehaald, ook al ben ik in de lucht alleen al 10x gedraaid...:x
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook het rare dat als je met een taxi aankomt dat in je garagevak je auto's er niet meer zijn, of tenminste ze spawnen terwijl de taxi daar staat??? of dat er sommige delen zoals een muurtje later spawnt, echt leuk als je probeert te ontsnappen bots je tegen niets, en dan zie je langzaam een muurtje verschijnen...
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heet nou popup
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het vanmiddag de ergste vorm daarvan.
    Ik had weer iets stouts gedaan dus knal de met me Comet de snelweg op ik was eindelijk een beetje op snelheid en opeens uit het niks een wegversperring van 5 Hummers ineens stonden ze daar 20 meter verderop. Ik heb het niet overleefd.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die skydive glitch is wel ff oefenen, maar 't is me wel gelukt met een maat van me :)
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind die glitch voor Bomb da Base trouwens ook wel erg handig!!
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg is uit, nog nooit een glitch daar gezien! :eek:
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je vanaf de achterkant van het schip kijkt (waar 9 van de 10 keer de helikopter wordt geland) dan loop je langs de linkerkant naar het tweede cargodeck zeg maar, en dan moet je bij nr 12 bukken en dan springen, dan val je er doorheen en kun je meteen de bom plaatsen!
    Zie ook hier!
     
  19. Roon

    Roon ~~

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is echt mega handig zeker voor online tenzij iedereen je volgt .. -.-''
     
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die Skydive glitch , waar moet je dan zijn op de map?
    Ik snap wel dat je bij zo'n container moet zijn , maar waar in de map?
    Heeft iemand hier een afbeelding of link voor?

    Thanks:D
     

Deel Deze Pagina