1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV hebben ze de hype waargemaakt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 apr 2008.

?

Maakt GTA IV de hype waar?

1. Ja, wat een topgame!

296 stem(men)
    71,2%
  2. Nee, maar hij is zeker goed.

103 stem(men)
    24,8%
  3. Nee, dit is de tegenvaller van het jaar.

17 stem(men)
    4,1%
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    een volmondig: JA!

Het heeft de hype dubbel en dwars waargemaakt, als je enkel al kijkt naar het oog voor detail, bijvoorbeeld shoot outs in-doors: Dit was in de vorige delen verschrikkelijk om te zien, het zag er lelijk uit (zelfs voor die tijd, hoewel het er out-door wel leuk uitzag) nu zie je fantastische kogelgaten, stukken van de muur die eraf vliegen en ga zo maar door!

En als je dan naar de prachtig uitgebreide en goed uitgewerkte missies bekijkt, neem bijvoorbeeld de Bankoverval missie (3 leaf clover heet de missie geloof ik) waarin de spanning zich blijft opbouwen en uiteindelijk tot een climax komt, prachtig!

De graphics: Op een full-hd tv ziet de stad er zo levend en kleurig uit dat je af en toe echt even vergeet dat je een game aan het spelen bent.

Het geluid: erg goed, neem bijvoorbeeld een shootout middenin de stad, je hoort de kogels door de autoruiten gaan en de banden van auto's leeglopen nadat ze lekgeschoten zijn.

Combineer dit alles met de humor van Rockstar én de fantastische Voice-overs, en de Hype is dan toch écht wel waargemaakt :thumbs:

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Topgame , de stad leeft gewoon waardoor het spel mooi blijft, die politie doet ook echt alles om je te pakken dus als je over zo'n stunt gaat gaat die er gewoon achteraan,
    dit maakt het voor mij een topgame van 2008!:D

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt DE hype waargemaakt.

Het is een fantastisch spel met (naar mijn mening) geweldige graphics. Een grote, levende wereld. Toch heb ik het gevoel dat er meer uitgehaald kon worden. Het klinkt raar en ik zou niet zo een twee drie kunnen zeggen wat het is, maar ik mis gewoon iets.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je hebt helemaal gelijk, ik mis dat grappige onrealistische van de eerdere delen. Fack zelfs de cheats zijn niet leuk meer

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind dat het na 45u spelen de verwachting wel heeft waargemaakt, maar ook niets teveel. Vergeleken met San Andreas mis je toch veel dingen die wel bekend zijn.

Maar grafisch/realistisch gezien is het top! En ik vind de missies ook goed en leuk in elkaar zitten.

De multiplayer heb ik nog niet echt gedaan.

Ik vind het spel wel een titel die zich beter aan de verwachtingen heeft voldaan als gelijkwaardige games.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten enkele belangrijke plus en minpunten in de game.
    Het daten met vrienden enzo is echt heel erg irritant. Vrienden die je constant opbellen en beginnen te zeiken over dat je ze nooit meer opzoekt of ziet. Het haalt je telkens uit het verhaal of de dingen waar je mee bezig bent.

De details die ze erin hebben gestopt is echt ongelofelijk. Je krijgt echt het gevoel alsof je in een levende stad loopt.
    De graphics zien er schitterend uit.

Ik denk dat de stad goed past bij de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen. Als je een realistische game wilt maken, moet je denk ik niet een wereld maken die lijkt op SA met grote natuurgebieden e.d.

Toch vind ik het ook weer jammer dat ze de game niet meer op SA lijkt. Want het was natuurlijk heerlijk om alle sidemissies te doen en alle kleine opdrachtjes en minigames te spelen die verborgen waren in San Andreas. Ik heb SA nog uren gespeeld na klaar te zijn met het verhaal. Het was heerlijk om rond te vliegen en over de snelweg te racen en daarna off-road te racen.

Maar ik denk dat dat gewoon niet te combineren is met realisme.

Deel Deze Pagina