Je moet gewoon kiezen wat je zelf leuk vind. Ik koos om Playboy te vermoorden omdat ik hem nep vond. En dan krijg je inderdaad zijn huis.
Haha wat vind je hem nep? Een NEP neger? Hij ís neger man. Vind trouws sws al die characters in de game gweldig uitgebeeld. Die Brucie ook, geweldig!
Ik heb playboy laten leven, die dawny was zo zielig dat ik het vervelend vond. Wel mooi dat niko dan zegt dat hij op hem lijkt. Killen! Als je geen spoilers wilt moet je hier niet kijken, het staat zelfs in de topic titel dus jammer voor je Ik heb hem nu uitgespeeld, scheelt met de keuzes Heb playboy en darko laten leven en ben voor de revenge gegaan. Leek me het beste
ik heb hem gekilled maar nu moest ik iemand kipnappen maar nu krijg ik geen missies enzo meer, en ik heb de bruiloft ofzow van ramin nog niet gehad
Kidnappen? Da's die dochter van die maffia dude? Ja, die moet je wel eerst af maken voordat die bruiloft is hé.
Neeeeeee, dat meen je niet! Ik had Dwayne vermoord, omdat ik de missies van Playboy leuker vond. Ik hoopte op meer, maar nee. Direct na de kill een telefoontje dat hij niet meer met me wilt omgaan. Fijn is dat.
Uiteraard, maar ik ben inmiddels al een heel stuk verder. Dat krijg je ervan als ik online spoilers probeer te vermijden. Is er echt geen voordeel aan Dwayne neerschieten? Beetje oneerlijk verdeeld.
Volgens mij krijg je van Playboy geld als je Dwayne vermoord? Van Dwayne krijg je alleen het huis, omdat Dwayne geen geld heeft.
Maar geld is een beetje nutteloos in deze game als je het mij vraagt dus daar is het niet voor te doen.
Misschien dat iemand een lijstje kan maken met tussen wie je allemaal moet gaan kiezen in de Storymode, en wat het je oplevert als je de een of de ander dood knalt.
ik zit nu op ong 60% van de game, en ik mag kiezen tussen een dollar tekentje en een rood poppetje, wat kan ik het best kiezen?
Ligt er maar net aan wat jouw voorkeur is! Je kan iemand afknallen of zaken met hem doen, consequenties zullen zowiezo volgen en aangezien het een belangrijke missie voor het verhaal is zullen die consequenties niet ver uit elkaar liggen! Ik heb hem vermoord