1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Keuzes! [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Docc, 1 mei 2008.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Keuze: Wraak nemen op Dimitri Rascalov of deal sluiten met hem
    Wraak nemen heeft als gevolg: Op de bruiloft wordt Kate McReary vermoord door Jimmy Pegorino. In de Grand Finale ga je samen met Little Jacob en Roman Bellic achter hem aan.
    Deal sluiten heeft als gevolg: Dimitro Rascalov stuurt een 'Hitman' naar de bruiloft om Niko Bellic te vermoorden, maar schiet per ongeluk Roman Bellic dood. In de Grand Finale ga je achter Dimitri Rascalov aan. Door de dood van Roman Bellic vervalt ook de Special Ability.

    zit hier een beetje te twijfelen, al ben ik er nog niet ofcourse (moet eerst nog kiezen tussen derrick en francis maar daar kom ik zo op). aan een kant vind ik die roman wel een kut ventje, en zijn special ability is ook niet zo goed aangezien bijna overal wel cabs rijden.
    ik moet dus ff weten of je wat hebt aan kate voordat ik me keuze maak, zit te denken voor die achievement dat als je iedereen boven 90% moet hebben. Als kate daar deel van uitmaakt zorg ik wel dat zei gemold word, eentje minder om me zorgen over te maken.

    ___________________________________________________

    Keuze: Vermoorden van Francis McReary of Derrick McReary
    Francis McReary vermoorden heeft als gevolg: De familie bedankt je, in andere woorden dan. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
    Derrick McReary vermoorden heeft als gevolg: Je unlocked de Special Ability van Francis McReary, namelijk; Je kan hem opbellen om je wanted stars te laten verdwijnen.

    Ik zou graag alle gevolgen hiervan weten. tot dusverre ben ik erachter dat:

    - je een shoot-out krijgt bij francis begrafenis, wanneer je hem killed.
    - de ability van francis gaat weg wanneer je het hebt uitgespeeld (is dit waar?)
    - je van de familie nog missies krijgt !?

    ik zat te leunen naar het killen van derrick, maar als het enige wat je aan francis hebt verdwijnt nadat je de laatste missie doet, schiet ik denk ik toch liever hem neer.
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Roman laat sterven wilt Kate geen contact meer met je, omdat je voor de Deal bent gegaan.

    Als je Kate laat sterven blijf je contact houden met Roman ofcourse.

    Conclusie: Laat Kate maar sterven want aan dat wijf heb je toch niets.
    1. Krijg je bij de dood van beiden.
    2. Die gaat inderdaad weg als je de Storyline klaar hebt.
    3. Je krijgt geen extra missies a.d.h.v. wie je doodschiet.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    goed om te weten, ik denk dat i kdan toch derrick ga killen, want die wanted stars wegbellen is best chill tijdens missies etc :p
     
  4. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Derick vermoord maar heb daar wel spijt van eigelijk, maar komt er nog een begrafenis nu ?
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    He Sev, had dat net ff iets eerder gepost, ik vond Francis toch eigenlijk wel een eikel en wou hem vermoorden, maar van hem kreeg ik een special ability en niet van Derrick, dus ik dacht laat ik hem maar kiezen ondanks dat ik dezelfde ability ook al heb van Kiko. Maar nu lees ik dat die ability weer weg gaat aan het einde :mad:

    Wat is die "grand finale" eigenlijk?
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is nou het best bij francis vs derrick?
    Ik denk francis vermoorden toch? Aangezien je die chick tog ook hebt met die ability..
     
  7. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar krijg je eigelijk nog extra missies als je Franchis doodschiet ? dat wordt wel beweerd door sommige ?

    En wat is die zogenaamde Grand Finale dan ?
     
  8. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik dus nu ook mee francis staat nu bij mij op 66% en derrick op 100% procent.
    Dat vroeg ik me net dus ook af van ja als ik die francis nu neer knal dan mis ik een paar missies.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan t best Derrick (Links!:+) neerknallen. Dan unlock je én een special abillity en je krijgt nog enkele missies van francis. Als je Francis neerknalt krijg je een begravenis missie, welke wel erg tof is!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja die missie is gewoon te dik.
     
  11. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt die begravenis missie zoiezo toch of niet ? ik snap er niks meer van kan iemand alsjeblieft nauwkeurig uitleggen wat het gevolgen zijn van de keuzes die je maakt ( alleen van Franchis VS Derrick ) want er worden telkens andere dingen beweerd ik zou graag even de feiten willen weten
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Keuze: Vermoorden van Francis McReary of Derrick McReary
    Francis McReary vermoorden heeft als gevolg: De familie bedankt je, in andere woorden dan. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
    Derrick McReary vermoorden heeft als gevolg: Je unlocked de Special Ability van Francis McReary, namelijk; Je kan hem opbellen om je wanted stars te laten verdwijnen. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom wordt die grande finale nog vermeld eigenlijk? Het is toch dezelfde missie.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die krijg je ook als je Derrick neerschiet.
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, weet 't eigenlijk ook niet. :+

    Maar kan ook in de startpost m'n lijstje niet aanpassen aangezien die niet van mij is..
     
  16. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit het dan met die extra missies sommige beweren dat als je Franchis schiet je van Derrick nog 2 extra missies krijgt maar ik heb Derrick al op 100% dus ????
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb je verschillende eindes in GTA IV ??
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja blijkbaar een grand finale gebaseerd op de keuzes die je hebt gemaakt. ;)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus die zijn er niet. Ik had Derrick op 100% en de moord was de laatste missie van Francis. Het houdt dan op.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Jup er zijn 2 eindes, dit gebeurt na de missie 'The Setup". Vanaf dan kies je tussen 'Revenge' of 'Deal'.

    Kies je revenge dan vermoord je eerst Dimitri. En vervolgens op de bruiloft van Roman zal Kate vermoord worden door Jimmy Pegorino, en daarna vermoord je Pegorino in een missie.

    Kies je deal, dan doe je eerst een missie met Phill. En dan krijg je dacht ik vervolgens 250.000. Daarna op de bruiloft zal Roman vermoord worden door een hitman die gestuurd is door Dimitri. Daarna zal je Dimitri vermoorden.
     

Deel Deze Pagina