1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Keuzes! [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Docc, 1 mei 2008.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja bedoelde het andersom. :+

    Maar met Derrick laten leven krijg je dus extra missies? Want dan kies ik gewoon voor hem.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Heb Derrick laten leven maar heb geen extra missies gekregen.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Dwayne vermoord omdat ik t zo'n loser vond, maar toen ik door playboy werd opgebeld had ik er alweer spijt van. Volgens mij heb ik ook geen savegame meer voordat ik die dwayne had vermoord :'-( Helaas pindakaas
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier, ik dacht gewoon slim, wie heeft mij het meeste geld te bieden:p maar ik krijg niet eens een dankje wel, eerst lopen zeiken dat ik dwayne moet vermoorden, en dan lopen zeiken dat iki het nog gedaan heb ook, pff,
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe wat krijg je van Dwayne dan als je Playboy vermoord? Ik heb Playboy vermoord, de naam stond me niet aan :+ Leuk savehouse gekregen, en wat heb ik aan geld, heb nu 370000, en ik kan er niks mee :confused:
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarre als je deal kiest en Kate blijft dus leven, kan je dan nog iets speciaals doen ofzo? Dat ze gaan trouwens en they live happily ever after of wat? Of gewoon nog steeds daten en dan naar de Cluckin' Bell gaan wat ze helemaal geen zak aan vind?

    En trouwens: Al die missie van Gerald McReary, die in de bak zit, die krijg je toch ook gewoon als je Derrick hebt doodgeschoten? Want ik heb Francis doodgeschoten omdat ik hem een zak vind en ik krijg ze wel.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee en ja
     
  8. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga is met Dwayne daten, daarna krijg je zijn Ability en dat is wanneer je hem belt stuurt hij 2 Gangsters naar jou toe om je te helpen (zowel story als free)
    En btw het boeit niet als je Francis Killed en zijn Ability moet missen want je hebt nog LAWCHICK waarmee je kan gaan daten en daarna haar 'REMOVE WANTED STARS' ability krijgt.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mischien handig om deze keuze toe te voegen.

    Dat je die Darko of hoe die ook heet moet doden of niet. Ik heb hem neergeschoten dus weet niet wat je krijgt als je hem laat leven, maar als je hem dood zie je een supergave cut-scene waarin die darko neerschiet met zijn handgun ;P
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb tot nu toe iedereen laten leven van die keuzes die ik had
     
  11. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    doe het hierna gwn nog een keer en dan doe ik de andere keuzes:9

    enne ik speel de game als een lone player ofwel ik hoef geen vrienden van dwayne om me te helpen. ik ben een goed eenmansleger het enige wat ik ooit gebruikt heb is die taxi van roman. Btw ga ik nooit daten of wat dan ook. das saai. alleen dat racen met die brucie doe ik meer niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om mensen tijdens een missie te killen, of krijg je dan een missie failed ofzo? Ik bedoel, je hebt wel eens een aantal personen in de auto gehad, zoals Dimitri, als je hem de plomp in rijdt, zou dan het verhaal anders lopen, of denk ik nu te ver next-gen?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee dan gebeurd er niks, dan kun je missie herstarten en dan leeft die weer!
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Cool idee voor GTA V! :thumbs:
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat juist helemaal niets, want dan zou je nooit een missie opnieuw kunnen doen als je iemand per ongeluk om brengt ,en dan heb je van die slimmeriken die iedereen kapot schieten en zo in 6 missies het spel uitspelen|:-
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als ik Little Jacob neerknal als ik wapens in z'n kofferbak ga kopen. Naja ik zal het morgen wel ff uit proberen.
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Francis of derrick, wat moet ik doen? Voor de special ability gaan of niet?
    En hoe zit het nou met die grand finale, want het is echt een heel onduidelijk topic op het moment.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Keuze: Vermoorden van Playboy X of Dwayne Forge
    Playboy X vermoorden heeft als gevolg: Je krijgt zijn safehouse, Dwayne word een vriend en je kan een special ability van hem krijgen.

    Dwayne Forge vermoorden heeft als gevolg: Je krijgt 25,000 $ van Playboy X.


    gelukkig heb ik playboy x gekilled :D
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand even schematisch een lijstje maken welke keuzes ik moet maken voor de 100% achievement. Ik neem aan dat ik dan alle opties waar meer missies uit voortvloeien moet volbrengen. Inclusief het laten afmaken van Roman. Overigens hoe krijg je playboy X op 100%?
     
  20. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook Dwayne afgemaakt :mad:, als je Playboy X's zijn huis heb kan je tog ook een speciale outfit krijgen uit GTA 3 als je in zijn klerenkast kijkt?
     

Deel Deze Pagina