Tja het is natuurlijk Gametrailers TV.. je kunt helaas niet die bepaalde cijfers die in de link staan overnemen en tussen de GT tags plaatsen. Dan maar kijken op gametrailers.com.
Begin nu met kijken, duurt wel lang. Chapter 1 is al 21 minuten en er zijn er 4. Nouja / Oh, het is niet alleen IV. Komt ook andere games tussendoor. / Damn die grenade launcher is de shit, ziet er allemaal erg tof uit! / Die shit is bruut, damn
Supervet zeg, bijna heel GT TV is GTA IV! Ik kan echt niet meer wachten op deze DLC. Heb echt zin in die missies, en zoals die gast van Rockstar zei 'we only revealed the tip of the iceberg, expect alot more surprises' . En dan hebben ze het nog niet eens over de nieuwe dingen voor de MP mode gehad. Ook dat stukje dat één van die bikers een cop uit de helikopter schiet, echt tof. Misschien is dit de speler wel die dat tijdens zo'n onrail missie doet. Het is duidelijk dat deze DLC het echt waard gaat worden...ze hebben er een tijdje over gedaan maar dit lijtk het echt waard te worden. En dat voor 1600 punten, tjonge.
Wel leuk om te horen is dat je met de motorbende in een cirkel moet rijden om te kunnen communiceren.
zit er eigenlijk ook een optie voor armpje drukken in? want dat heb ik wel gezien in bepaalde trailers
yep, dat is inderdaad een minigame. Wat bedoelen ze eigenlijk met die 'impossible trinity'. Die theorie erachter...wat betekent trinity eigenlijk?
Oeh the impossible trinity theorie. Waar de laatste episode verhaal van die derde persoon is de niko en johnny abussed. In the museum piece missie. Ben benieuwd of dat zo is.
mss dat ik hem toch maar ga downloaden zodra ie uitkomt. Ik heb heel lang getwijfeld. Vond GTA IV toch wel vraai saai na een tijdje. Desalniettemin was het een heele goede game.
Ziet er supergaaf en vernieuwend uit. Ik vond die hint naar de tweede episode die komt ook wel knap gevonden.
Die theorie was inderdaad wel lachen, heheh Het zou op zich best wel kunnen klopen. Je komt hem ook in Three Leaf Cover en Diamonds are a girl's best friend tegen.