Zoooooooo'n zin in die nieuwe MP modes ook. Maar natuurlijk ook de story missions. Ik heb nu ook in totaal 4200 puntjes, dus toppieeeeeee!!!
Kwam de Lost and Damned hier nou ook in de winkel te liggen? Kan me herinneren dat je een downloadkaart van de game in de winkel zou kunnen kopen.
Morgen is het zover, eerste wat ik ga doen is een tv zoeken en kijken of er een nieuwe episode van Republican Space Ranger bezig is.
30 euro? Dat zal wel met headset zijn dan lijkt me. Als je hem voor punten koopt ben je zo'n 14-16 euro kwijt.
Zal je net zien. Kom ik nu net een paar punten te kort. Dan maar even opzoek naar een 800 punten kaartje die via de mail gelijk wordt gestuurd
Met Headset was dacht ik 50 euro. Die van 30 euro kan best kloppen. Dat zit dan in een hoesje + poster. Overdreven duur inderdaad, heb zelf gewoon 4200 Points gekocht via Samenkopen/Gamehubs.
Shit! Morgen om 11.00 kan ik de content downloaden maar om 13.00 moet ik werken tot 18.00 Dat was ook met de release van GTA IV vorig jaar zo. In de ochtend gehaald en dan gelijk werken. Argh!