Was een reactie op RBZ. Maar om even je vraag te beantwoorden. Die punten kan je ook gewoon in de winkel zoals Eplaza halen ja.
Oke dan Hybrid Ik heb GTA al en ik vraag me af of je die nieuwe motoren en wapens enzo ook in de oude gta kunt gebruiken. Dat zou wel dikke shit zijn.
Nope nope nope, net als met GTA IV toen, heb ik 0,0 aan gameplay filmpjes gekeken...en al ken ik IV natuurlijk door en door...ik zie morgen zelf alles wel . Nadat ik net kapte met Tomb Raider: Underworld heb ik nog even GTA IV gedaan, even lekker klooien en fun hebben, en echt ELKE keer als ik die game weer doe dan heb ik ook gewoon echt fun.....die game blijft geniaal. En grafisch blijft ie ook erg mooi. Om de domste dingen kan ik al fun hebben....dus ik ben ook echt benieuwd naar de meest simpele dingen in L&D. Zoals..hoe zal de hand to hand combat van Johnny zijn...want ik mag graag rondrennen en mensen duwen en gevechten beginnen, hehe. Kortom...ik zit helemaal in de GTA IV vibe, dus kom maar op L&D!!!!!!!!!
Ja dit kan je downloadable content is gelinkt aan je gamertag (normaal gesproken) dus heb je je gamertag nodig om deze content te kunnen downloaden/spelen. Je kan hem dus ook op meerdere consoles downloaden echter wel je gamertag nodig om te kunnen spelen. Dus niet met 2 gamertags! Lijkt me logisch. Dus meerdere keren downloaden ja met meerdere accounts de content spelen nee!
Ik ben benieuwd! Vanavond is het al zo ver. Ik ga d'r weer lekker de tijd voor nemen zoals ik met IV in het begin ook gedaan heb! Ik hoop alleen echt dat hij niet tegenvalt.
Op Gtagaming staat dat hij online is. Maar 10 minuten geleden nog niks gezien. Content is 1.78 GB groot. Deze screen is wel WTF. Heeft Gtagaming van Rockstar gekregen, kijk wie er daar links zomaar loopt ? Niko Even gekeken, maar staat nog niet op Marketplace
Heb even gekeken maar hij staat er echt nog niet op. Even rond gekeken op wat forums, in Amerika kunnen de meeste hem al downloaden.