1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb silver en zou als het goed is 5 dagen gratis moeten kunnen spelen toch? Ik probeer net iemand te joinen in gta, zegt ie je hebt geen gold dus kan niet :confused:

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou als mijn download dezelfde snelheid houdt als nu, dan ben ik vanacht een keer klaar volgens mij. Ben al meer dan een uur bezig en zit pas op 35% :mad:.

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    vreemd want bij mij lukt het wel:confused:
    misschien moet jij een game maken en moet hij joinen.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik heb nu 1,5 uur gespeeld en zit op 9%. Vind het echt een goede vibe hebben met de bikers. De bikes besturen stuk beter. Heb alleen nog maar die shotgun gehad. Net wel handje gedrukt. damn nog best lastig. Wel 200 $ ermee verdiend.

5. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de download content inmiddels ook gespeeld, de Single Player is erg tof... Vooral de nieuwe motoren enzo...

Alleen ik en een aantal van mn vrienden zitten met een probleem in onze maag... Wij spelen altijd FREE MODE, zonder BLIPS... (zodat je kan snipen en sneaky kan spelen... En niet dat gejaag achter iemand zn BLIP aan...) Alleen dit is nu verwijdert, je kan de BLIPS nu alleen op ALL of NEAR zetten en niet meer op OFF...

Iemand enig idee waarom dit veranderd is, en of dit nog terug gaat naar zoals het was?

En ons 2e probleem was dat de helikopter "Annihilator" nergens meer te vinden is in de FREE MODE...

Weet iemand waarom die verwijderd is???

6. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Like we care...

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wow hij is echt supervet. Bigass battles, rondcruisen op de motor is echt ubergaaf :) Die afgezaagde shotgun is ook een mooi wapen. Ik was ook helemaal blij toen ik naar Liberty Rock zat te luisteren en Deep purple + The doors hoorde :+ ..

Weet iemand hoe ik dat korrelige beeld uitzet?

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ergens bij options, waar je ook brightness enzo kan veranderen. Staat iets van Grainy effect en dat moet je dan uitzetten.

Content is echt geniaal. Dat ene tussenfilmpje met die gast waar je zijn dinges ziet, wtf. 8) :+ Armpje drukken lukt me trouwens niet, ik verlies elke keer. :mad:

Net 2 shows gevolgd van Frankie Boyle, geniaal. _O_

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    DLC is zijn geld waard! :) Paar missies gedaan echt tof :)

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de tijd/zin om een korte impressie te plaatsen over deze DLC?
    MS points waardig? Replayvalue, etc?

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Check de laatste paar pagina's even. Als je IV tof vond vind je dit ook tof. Dat is het gewoon, het is zeker je geld waard.

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    WTF? :+

14. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ligt het aan mij of ziet die tlad kwa beeld wat houterig uit??

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is het beeld bij jullie ook zo grauw of er bijna geen kleur inzit?

16. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    bij mij wel zie me reactie hier boven... best vaag man hopelijk doen ze er iets snel aan.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bedoel je dat sneeuw effect? Grainy effect kan je uitzetten. Verder zijn de graphics bij mij niet anders dan bij IV zelf ;)

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Bij doet de gratis xbox live het dus nog steeds niet. Mooi kut, je krijgt het natuurlijk maar kado, maar toch baal ik ervan

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Na een paar missies spelen is mijn mening nog een beetje verdeeld. Toch kwamen bij mij na een uur spelen die typische GTA IV ergernissen weer naar boven. Hier wat plussen en mins van mijn kant.

+ De personages vind ik super. Het "gang" gevoel zit er vanaf het begin in. Het rijden over de straten van LC in formatie geeft een machtig gevoel. Het is dan wel weer jammer dat de andere bendeleden er af en toe echt een zooitje van maken als het op rijgedrag aankomt. Ze knallen overal tegenaan en zitten regelmatig vast.

+ De verwijzingen met Niko op dit moment vind ik erg leuk gedaan. De 2 verhalen overlappen elkaar prima tot nu toe. Het verhaal tot nu toe bevalt mij beter dan het langdradige gedoe met Niko. Het is allemaal wat kleiner, waardoor je meer betrokken bent bij de gang en wat er zich in de gang afspeelt.

+ De nieuwe wapens die ik tot nu toe uitgeprobeerd heb zijn dik in orde. Die grenate launcher en shotgun doen prima hun werk! De motoren besturen beter en ik ben zelfs nog geen 1 keer gevallen. Dat was iets wat in IV wel anders was.

- De auto's reden altijd al niet lekker, maar het lijkt wel alof sommige voertuigen nu helemaal onbestuurbaar geworden zijn. Ik heb honderden keren de politie van me af geschud in GTA IV, maar zojuist had ik er grote moeite mee omdat elke wagen waar ik in stapte vrijwel niet deed wat ik wilde. Hierdoor zat ik onnodig vast in een achtervolging (ook dankzij het irritante politiesysteem) die zeker 10 minuten geduurd heeft.

- Dit minpunt is niet zozeer iets waarvan ik had gehoopt dat ze het op zouden lossen, maar de besturing blijf ik stroef vinden. Het lopen (voor binnen in gebouwen) gaat erg moeizaam en een trappenhuis inlopen in 1 vloeiende beweging zit er al helemaal niet in.

- Wat ik erg jammer vind is dat GTA IV en TLAD echt 2 aparte games worden zijn. Ik wil met Niko ook die nieuwe wapens/motoren en wagens hebben! Verder mis ik gewoon nog even het wow effect, maar dit kan nog komen. Tuurlijk het is dit maar "een" uitbreiding, maar voorlopig voelt het echt meer van hetzelfde in een ander jasje.

Uiteraard heb ik veel dingen nog niet gezien en valt er hopelijk nog een hoop te ontdekken. Als je GTA fan bent zou ik hem zeker aanschaffen. Speel je af en toe GTA, dan weet ik het niet. Laat ik het zo zeggen, ik had niet gedacht ik dat ik mijn Xbox vanavond af zou sluiten voor 22:00 uur om weer verder te gaan met Fallout 3, maar het is zojuist gebeurd! ;)

20. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar wat is de snelste manier om geld te verdienen in the lost and damned?

Deel Deze Pagina