1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En waar precies zag jij die snoepwinkel? Ik zit nu in Star Junction en staat voor de Burger shot :)

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    En is het de 1600 punten waard of is het de moeite niet ?

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel :)

Mis echter nog wel 2 achievements. Zeker geen spijt van de 1600 punten.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik heb begrepen van anderen is dat je dus NIET met je knuppel kan meppen terwijl je op je bike zit. Alleen in de mode die er voor bedoeld is...

Ook geen enkele kledingwinkels waar je inkan, en dus geen nieuwe kleding. Maar ja.......

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk over punt 1 :)

punt 2, geen idee

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bedoel jij niet gewoon de 9mm Auto Pistol trouwens? Want een vriend van mij heeft de story ook uitgespeeld en begrijpt niet waar ik het over heb.

Dus is het zoiets als dit --> [​IMG]

Of dit? :D

Leek me al zeer sterk, want dit is echt zo'n wapen die ikniet gauw zou verwachten meer in GTA...puur omdat het zoveel realistischer gemaakt is.

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm, niet echt tegengekomen. Moet overigens nu nog 1 achievement. :)

Die 69 gasten neerknuppelen, maar als ik zo'n race doe moet ik 1 gast sowieso wel 6x raken? Heb hem er nog niet afgekregen iig..

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    knop iets langer ingedrukt houden, mept ie harder :cool:

haha echt geweldig dat racen :9

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx, nu heb ik alle achievements van TLAD gehaald :9

Nu eerst maar es pitten!

11. Liquid Cobra

Liquid Cobra Call it Luck

Leuk Bevonden:
    0
    @The_Yakuza

Hoe haal je: TLAD: Full Chat
    Build Terry and Clay's toughness to 100%

Heel de tijd tijd om back up te vragen ?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik vind auto's in GTA echt heerlijk rijden. Heb er echt totaal nooit last van, ook op het begin niet. Als ik andere free roaming games speel heb ik altijd nu van 'Waarom rijden die auto's zo slecht, wow'. Hehe, zal wel van persoon tot persoon verschillen.

Over je tweede punt ben ik het wel eens. Had op het begin al verwacht dat je ook alles gewoon met Niko kon doen. Zou echt tof zijn. Had het gisteren even uitgeprobeerd maar de nieuwe songs op de radio hoor je wel met Niko, maar Zit heeft geen idee welke nummer het is. Voor de rest geen nieuwe auto's/motors gezien met Niko en ik kon ook geen nieuwe wapens halen.

Hoop echt dat de tweede content ervoor zorgt dat je alle nieuwe dingen ook met Niko kan doen, is toch wel mijn favorite personage geworden van GTA. Vind hem zelfs beter dan Tommy Fucking Vercetti. Lijkt me echt lachen om missies te doen met Roman of Little Jacob, die ene gast waar iedereen het over heeft lijkt me niks. Oh en please Rockstar, als ik een ding wil is het wel de chainsaw. Het kan best, zo erg zal dat niet zijn en hoe vet zal dat wel niet zijn. _O_

Beat is inderdaad wel verneukt nu. Al luisterde ik toch alleen altijd Swizie, Nas en dan Kanye West die achter elkaar kwamen. Nu is het niks meer, al moet ik zeggen dat die ene van Motley Crue op Liberty Rock echt te vet is. Heerlijk om met je bike te rijden met dat uit je speakers. Voor de rest heb ik eigenlijk altijd Radio Broker aan en Liberty Rock. Dat LCHC vind ik weer een beetje te overdreven, dat is niks voor mij. :+ Beetje raar om naar Russische muziek te gaan luisteren als je zo'n dikke motor bende gast bent. :+

Ik heb trouwens echt een gevoel als of ik in een andere stad ben en dat Liberty City heel anders is geworden, ondanks alles gewoon nog bijna hetzelfde is. Wel goed dat ze Alderney hebben gekozen want dat was het stuk waar ik het minst was in IV.

Rockstar heeft trouwens wel een fout gemaakt zeg.
    Op het begin zie je in de intro Niko lopen in Alderney, maar dat is nog op het begin waar Niko pas is aangekomen in Liberty City. Dit omdat de car depot van Roman nog heel is. In IV zou je dan nog niet naar Alderney kunnen gaan doordat er iets was met terroristen. Wel raar dat Johnny wel vanaf het begin overal naar toe kan gaan dan.

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: fout gepost

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cobra: Ja, klopt :)

Tof, volgens mygamercard ben ik op dit moment nummer 1 met GTA4 van Nederland

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb 'm gisteren gedownload en mijn eerste indruk is positief! De verhaallijn en de characters weten mij veel meer te boeien dan dat hele Oostblok thema van GTA IV. :)

16. Liquid Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    The_Yakuza: Nice & Thnx.

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    btw, je kan ook gang wars doen, dan heb je ze binnen no time vol ;)

18. Liquid Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen;d,

Ik heb wel het gevoel dat TLAD, veel makkelijker is. Jullie niet?

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat je GTA IV gewend bent. Ik had dat ook. Mensen die GTA IV nog niet gespeeld hebben en deze eerst zouden gaan spelen hebben denk ik wel degelijk moeite met de game.

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand misschien hoe dat liedje heet aan het begin dat je alle characters voorbij ziet rijden met hun naam erbij? Dat liedje is echt awesome. Sowieso vind ik de nieuwe muziek erg vet.

Deel Deze Pagina