ja grain effect had ik al uitgezet , maar ik vind het maar een grijzig zooitje ? Moet wel zeggen dat ik sinds een paar weken ook GTA IV op de pc heb gespeeld op High met een 1600x1200 reso , en nu ik de xbox versie speel moet ik toch wel ff slikken !
Hoe zorg ik dat mijn backup weer weggaat. Ik kreeg ze maar niet weg. Republican Space Rangers is echt awesome. Vanmiddag een aflevering gekeken waar die ene van de 3 ontsnapte met een aliën. Geniaal
Ja die zag ik ook als eerste episode..maar weet jij of er een vervolg op is? Ik ben echt benieuwd ernaar namelijk
Mhm, ik zal morgen wel even elke keer kijken. Hopelijk kan je de volgende ook zien. En het weer is echt beter geworden, vooral als het regent en onweert. Onweer is echt bruut in de game!
Zat ook in IV , was altijd al werkelijk prachtig om te zien. Stortbuiten met wind...pikdonker, echt zeeeeeer mooi. Hoewel....volgens mij zat er onweer in IV.
Het is wel veranderd volgens mij, ik heb nog nooit zo hard onweer gehoord in de game. Gewoon je savegame laden van GTA 4.
Dat is echt goed gedaan, stel je saved in GTA IV nu...als je GTA weer opnieuw zou starten, dan begint IV ook gewoon. Is je laatste save echter van L&D, dan begint die gewoon gelijk, zonder dat IV helemaal gestart word. Echt beter.
zit op 93% bij de gewone gta4 maar ben nu bang dat ik bij 99.9% vast kom te zitten omdat ik toen ik met michelle uitging roman belde voor zoon missie en die heb ik geweigerd is die missie nodig of niet?
Even wat anders...ik keek net even tv en in dat programma zag ik iemand op het dak staan..nou ja, zeg maar serie. En die dreigde ervanaf te jumpen. Deed me gelijk denken aan de missie in een GTA game. Was dit nou San Andreas of IV? Er stond iemand op het dak en die dreigde er ook van af te jumpen...en uiteraard, typisch Rockstar...vrijwel iedereen op de grond riep ook 'jump damn it just jump' . San Andreas toch?
Dat was San Andreas. In Las Venturas. Die rapper...dan moet jij met een vrachtwagen eronder heen en weer gaan rijden totdat ie valt.
Dat was met die rapper in San Andreas wiens mansion je ook overneemt. Je moet hem dan ergens in vegas met een pick-up ofzo zien op te vangen wanneer hij springt, om hem dan naar rehab te brengen. EDIT; was dus te laat
Hahah erg leuke missie was dat, al was het supersimpel, het bracht afwisseling, plus het was hilarisch om al die lui 'jump' te horen roepen...LMAO! Blijft toch jammer dat je iid zo'n takelwagen niet kan gebruiken, en ook die heftrucks ....je kon ze echt gebruiken in SA, dus dozen optillen enzo, en autos een beetje optillen....waarom hebben ze dat gewoon niet ook in IV gestopt he...echt jammer...die dingen waren JUIST zo fun vond ik dan.
ach er zijn wel meer dingen waarvan ik denk: waarom zit dit niet in IV? Waarom geen vlammenwerper. Ze hadden die eruit gehaald omdat het spel dan niet echt realistisch werd. Nou als ik van 300 meter hoog naar beneden spring uit een helicopter en ik land in een zwembad... en zwem vrolijk verder. Dat is wel realistisch?? Waarom geen aanhangwagens aan vrachtwagens? Vond dit juist vet in San Andreas. Tja... San Andreas was een stuk meer funny onzin.