1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Doh ging gisteren even een war doen, waren er weer 3 hulpjes dood. Echter geen belangrijke namen en niemand heeft een plaquette aan de muur gekregen. Die andere hulpjes worden onbeperkt aangevuld toch? Zijn er bij mij al 5 gestorven. :eek:

Vind een 10/10 overigens veel te hoog, zou het persoonlijk een 8 geven, net als GTA IV. Er mist toch nog het eea en de missies zijn ook niet echt vernieuwend, maar het blijft fun om te doen. :) GTA SA blijft voor mij wel de beste door alle opties en extra's (met een trekker door het bos scheuren=priceless :+).

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat bedoel ik, bij Niko zijn de letters heel groot maar hier klein. Hoe verander ik dat ? Al in mijn opties gekeken van mijn telefoon maar zie niks.

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel hoor! Goed zoeken in de options van je telefoon!

Echt jammer dat je niet alle nieuwe dingen mee kunt nemen naar GTA IV (Niko Bellic), maar misschien hadden ze daarmee de PS3 bezitters te veel pijn gedaan, gna gna gna;-)

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet lezen als je de missie Museum Piece maar dan met Johnny hebt gedaan

O damn, Johnny is degene die Roman heeft gekidnapped, damn. Hoe zuur en vet is dat tegelijk, en daarna moest ik meteen met Niko die missie doen met de diamanten. En dan nog, die diamanten zaten in de boot waar Niko mee kwam. Oh Rockstar please, laat me met Niko Johnny neerknallen. O damn, dat wil ik nu echt zo graag hé. Ze hebben het verhaal echt compleet gemaakt. _O_

_O_

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wow heb net die automatische shotgun gekregen. Dat ding is zo uber. Binnen een paar tellen schiet je een hele auto aan vellen :D

6. zwijnhond

zwijnhond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Te gek he!

Wat ook leuk is; om op het internet het nieuws te lezen. Dan lees je ook berichten over Niko en Roman. Bijv. over de fik in hun appartement enzo.

En grappig is ook het feit dat Angels of Death MC is gesticht in ... San Andreas:emo:

Ze hebben echt veel aandacht besteed aan details, tof hoor!

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Het cijfer wordt op basis van een schaal van 1 tot 10 beoordeeld.
    In deze is een 10 gewoon ontzettend goed.
    Denk dat je "perfectie" niet met een cijfer kan kenmerken.

9. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook erg vet. Ik was bij het begin van The Lost And The Damned al bij dat taxibedrijf van Roman geweest en die was toen nog niet afgebrand.
    Een paar missies later hoorde ik over 2 branden in die regio en toen ik daarna ging kijken waren ze inderdaad wel afgebrand.

Ik vind wel vet dat Rockstar een connectie heeft gemaakt tussen de 2 verhaal lijnen.

10. Liquid Cobra

Liquid Cobra Call it Luck

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is gewoon zo gruwelijk, als je gaat nadenken zit aan alles wel een connectie.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld, was de hele dag al bezig en was nu gewoon zover dat ik het af moest maken. Ik wou verder, en het is echt te bruut. De missies zijn stuk voor stuk echt tof, als je IV tof vond dan moet je deze gewoon echt hebben.

Niet lezen voordat je de game hebt uitgespeeld kwa missies
    Niko en Johnny moeten het echt tegen elkaar opnemen, damn. Niko heeft Jim vermoord in IV en Johnny heeft er voor gezorgd dat Roman werd gekidnapped. Al is het eigenlijk allemaal de schuld van Ray. Duuuuuuuuuude, ik wil zo graag met Niko spelen en Johnny neerknallen. :mad:

Duuuuuuuuuuude, ik wil de 2e content. Waar zijn die diamanten en waar is het geld, want Niko heeft het niet. Hopelijk komt Rockstar met iets dik! Luis, Niko en Johnny die achter Bulgarin gaan. Uiteindelijk is Bulgarin dood en vechten hun drie het uit, waar Niko overblijft. Yeeeeeah :cool:

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De missies zijn ook origineler dan andere GTA's

Kleine spoiler, niet op klikken als je niks van de missies wilt weten :9
    Ik vond die missie met die bus vol gevangenen echt super. Ik reed met drie sterren rond in die bus :emo: Vloog door de lucht via een schans en toen drukte ik op B zodat je al die mannetjes van binnenuit de bus blij zag springen. Was echt te droog om vanuit die view door de lucht te vliegen

13. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds vanmiddag en het is zeker een vette uitbreiding.

14. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW!!!

Die missie waar je achtervolgd wordt door de wouten en zelf moet schieten terwijl je gereden wordt...deed me denken aan san Andreas!

Vette missie!:thumbs:

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom Rockstar, wtf. Heb het net even geprobeerd in de game met Niko en het klopt inderdaad. Over die hoeren maakt het me niet veel uit, je kan niet meer kiezen en de camera gaat achter de auto staan en je kan hem niet bewegen. Maar dat bloed, waarom. Damn :mad:

Al heb ik het nog niet geprobeerd of er op gelet. Met een hoer heb ik wel net gecheckt maar dat andere nog niet.

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mooi!
    Ik wacht nog even met downloaden van deze DLC. Hopelijk wordt dit probleem verholpen. :)

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    da van die hoeren klopt maar dat van die bloedplasjes is niet helemaal waar, want ik krijg gewoon zoon groot bloedspoor:p

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoorde ook mensen op amerikaanse fora erover klagen waar hun bloedplasjes waren gebleven, ze mistten dat erg als ze onschuldigen gingen ....tja..pijn doen, lol.

Een kennis van me heeft in 7 uur de volledige L&D uitgespeeld, alles, maar dan ook echt alles...damn zeg. NIet achter elkaar..gewoon in een paar dagen...maar hij vond het 't wel dik en dun waard.

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjeminee wat zijn jullie allemaal sadistisch zeg, hahaha (ik ook hoor). BLOED BLOED BLOED!!!!!!! ;-)

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok... ik heb afgelopen dinsdag the lost and damned gedownload. Ik wilde lekker gaan spelen dus ik stop GTA 4 erin en krijg na het rockstar logo de opmerking te zien dat TLAD DLC gedownload is en de vraag of ik het wil spelen... ik druk op A en ik krijg een leuk filmpje te zien over johnny en de bende..

maar dan... opeens valt het geluid van de stemmen weg.. ik denk ok dat kan gebeuren... miss een rare bug maar ok. filmpje duurt nog een halve minuut en ik krijg vervolgens een laadscherm, dus ik wacht

en ik wacht

en ik wacht..

en na een paar minuten laden ben ik het zat.. en zet ik mijn xbox uit. Vervolgens zet ik hem weer aan en start de game weer op.. dit keer krijg ik echter niet de vraag of ik TLAD wil spelen maar start de normale game gewoon op...

ik probeer het nog een aantal keer, maar keer op keer krijg ik gewoon niko in beeld in plaats van johnny en zijn vrienden... ik dus pissig en verwijder de DLC van mijn xbox en download het opnieuw en probeer het opnieuw..

precies hetzelfde verhaal.. weer start gewoon de normale game op..

vervolgens heb ik heb GTA toen nog geinstalleerd op mijn hdd.. werkte ook niet > zelfde effect. ik heb net mijn cache geheugen gewist.. en dat werkte ook niet...

oftewwel: k*tzooi

Heeft iemand een idee hoe het wel zou kunnen werken? wat ik nog zou kunnen proberen?
    alvast bedankt voor de hulp!

Deel Deze Pagina