armpje drukken, is gewoon heel snel de rechterstick op en neer doen van links naar rechts. Het is echt superpittig. Ik ben hierin best slecht al is het me al gelukt en kreeg ik 200$
Ja, die automatic shotgun bedoel ik. Geen idee hoe dat ding heet. Begin de missie met armor, is erg handig. Spoiler Wanneer je wordt ingesloten gewoon meteen die ramen kapot knallen en dan rijdt hij erdoor
ok dank je wel! Ik las trouwens ergens op een forum; Spoiler Doing the mission "ROMANS HOLIDAY", you could call him (555 2222) and then he will come to you in his cab. So you dont need to drive to him to fetch him. Saves some time, to let him come ;D Quite funny, how Johnny gets Romans to come to him Ga ik wel proberen, lijkt me enorm lachen!
Volgens mij heb ik een nieuwe wagen gevonden, ziet er ook zeeeeer grappig uit. Rhapsody...moet eigenlijk nieuw zijn want ik kan mij deze niet uit IV herinneren.
Zo hé, ik had vandaag even The Lost and Damned gehaald, een uur later kreeg ik GTA IV binnen, gespeeld en wat is ie vet zeg . Echt zeker de volle punten waard! Hij is er wel moeilijker op geworden, maargoed. Die Shotgun is gewoon overpowered Merk ook dat het motorrijden wat stabieler is geworden. Je valt er iig minder snel vanaf. Zeker de beste DLC ooit gekocht.
Volledig eens met bovenstaande mening. Lijkt net alsof je een nieuwe GTA speelt onderhand. Alles is nieuw, heb nog geen enkel liedje gehoord op de radio die ik eerder had gehoord, motoren zijn veel chiller etc.
Mijn GTA was stuk gegaan en ik dachti die hoef ik niet meer. Maar alleen al om deze content heb ik hem weer besteld.