No problemo. Mocht hij ooit als package uitkomen, dan ga ik hem zeker halen. Eerst maar eens de singleplayer uitspelen.
Kotaku heeft nog wat screens die ik niet heb gepost, maar krijg die niet gekopieerd. Ziet er allemaal wel sfeervol uit, kan niet wachten. Ik zie de content trouwens niet op een disk komen, misschien later samen met de 2de content die dit jaar nog moet uitkomen.
Voor mensen die geintreseerd zijn de huidge missie waar je dus die Johnny ziet in het begin filmpje van de missie van Blow Your Cover. [yt]RThcX_U9Hgc[/yt]
Ja ik ook, dat is ook hetgeen wat me laat twijfelen. Ik hoop wel echt dat er een trailer ding inzit nu dat vond ik in SA altijd zo vet. Ik denk dat ik hem niet meteen haal op releasedate maar dat ik me laat omlullen door de lui hier in het topic
Haha, idd voorlopig ga ik geen Rockstar producten meer blindelings aanschaffen. Ik wacht eerst lekker af tot er meer bekent is en hoe andere het ervaren.
Nu heb ik het zelf geupload, nu moeten ze het wel doen dan. Via Samenkopen is 2100 punten maar 17,50. Dus dat scheelt nog aardig. Nu zijn ze op, maar ik verwacht wel dat er een nieuwe lading komt.
nou fiasco volgensmij had jij beter dit topic kunnen aanmkaen ik ga het spel zekker halen maar eerst maar een een nieuwe mobiel.