Nou eigenlijk niet. Als ik een kortingsbon had van de Intertoys zal ik hem gebruiken voor een spel en niet voor "goedkope" punten. Dan krijg je toch minder korting.
aaaaahhhhhh ik krijg nu echt moord neigingen van intertoys, als ze er zaterdag nog niet zijn koop ik ze wel op game hubs maar ja ik moet toch nog maar 51 duiven dus die kan ik in de tussentijd gewoon doen en call of juarez komt binnenkort mijn kant op
Vette add on! Die Double T is trouwens echt een vette motor Trouwens wat ik wel jammer vind is dat je eerst een grenadelauncher krijgt maar daarna ben je hem weer kwijt en word hij automatisch in een missie vervangen door een RPG. Helaaaaas pindabaas!
Ja had ik ook al gedaan maar dat ding kost me 7000 dollar En dat heb ik nu even niet, maarja boeien RPG heeft hetzelfde effect
Het is trouwens wel echt 10 x bruter en grover dan het origineel . In elke zin zit wel een scheldwoord en je moet echt veel meer man doden in missies, en die sawed off is gewoon te bruut
Er zijn in totaal 13 races hé, kan ik daarna nog gewoon racen. Anders moet ik even doorzetten voor die achievement waar ik die 69 gasten neer moet knuppelen.
Ben ik trouwens gek of is IV op een of andere manier mooier dan Lost And Damned. In IV leeft Liberty City ook meer.
Is het verstandig om eerst IV uit te spelen en daarna pas LAD te downloaden? Ben opnieuw begonnen met het verhaal van IV namelijk...
Is wel verstandig, als je het verhaal echt goed wilt weten dan kan je beter eerst IV weer eens spelen kwa verhaal.
In de missie shifting weights ligt daarna een Double T Custom op de grond, maar ik kon deze niet pakken ofzo Is er nog een manier om deze motor te krijgen?
Iemand die een snelle manier weet om te kijken welke duiven je mist? Ik mis er nog 2 en weet zeker dat ze op het tweede eiland zitten. Of moet ik ze weer één voor één nakijken?