Ja en nee, het voelt gewoon anders dan waneer ik met nico speel. Het rijden gaat wel beter op een motor.
Eerst kon ik haast de politie niet afschudden op een motor met Johnny lukt dit wel op een zombie of een andere chopper.
De motors die je gebruikt in je gang zijn wel veranderd, inderdaad. Dat besturing is véél beter geworden. De normale motors daarentegen zijn echt verkloot. Bijvoorbeeld de PGR, of hoe die ook heet. Die slipt heel erg slecht. Besturing daarvan is slecht, en dat is dus een grote misstap.
Niko kon beter auto rijden maar op een motor kon die minder goed uit de voeten, bij Johny is het omgedraaid.
Je moet goed luisteren dan hoor je ze roepen. Bij mij zijn de Hotdog mannetjes meestal het doelwit van rondvliegende kogels van de politie.
hoi, ik zit te twijfelen of ik lost en dammed moet kopen de gewone gta vond ik niet zo maar ik heb de trailer er wel van gezien die ziet er wel vet uit. maar wat moet ik doen. help me
Logisch nadenken lijkt me. Je zegt het zelf al. Kijk/lees wat (video)reviews. Speel GTA 4 nog een beetje. Kijk de vele trailers. Oh ja logisch nadenken.
DLC is geweldig imo! Voor een DLC is het best groot, nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, controls voor sommige motors zijn verbeterd. Kortom: Als je GTA IV ook leuk vond, vind je dit ook leuk.
Uitgespeeld Best leuke uitbreiding en zeker zijn geld waard. Credits zijn idd mooi gemaakt, maar wie was dat nou in die rolstoel op het einde?
Ik ben bezig met Gang wars voor die achievement van Terry and Clay. Kunnen zij dood want ik zie Terry er wel tussen staan maar Clay niet?
Nee, je ziet ze misschien wel dood liggen maar ze kunnen niet echt dood. Bel ze later maar eens op en ze zijn er weer.
Ik ben nu een tijdje bezig en zit op 80%, met Stubbs en Ray bocino is mn progress allebei rond de 60%...Probleem is alleen dat ik geen nieuwe missies van ze krijg, al vanaf woensdag ongeveer. Moet ik iets speciaals doen ofzo om de nieuwe missies te unlocken?