Het spel vond ik in het begin nog wel vet. Maar later werd het wel saai. Het verhaal vond ik te langdraadig.
ik kan niet wachten, klinkt veelbelovend allemaal \o/ en die autos in de achtergrond in dit plaatje, ook nieuw
Dat hele biker sfeertje spreekt me meer aan dan het verhaal van nico. Ik ga hem denk ik wel meteen kopen.
blijkbaar komen er ook nieuwe tv programma's dat intereseert me toch niet want kijk toch nooit tv bij gta
Hier de missies in het origineel van GTAIV als je met Nico speelt waar Johnny Klebitz in voorkomt (het personage dat je speelt in de downloadeble content dus) http://nl.youtube.com/watch?v=7SGxzXPEsm0 en http://nl.youtube.com/watch?v=6QYXrz8WNoM En nog even dit nieuwtje: Niko maakt echter wel een opwachting tijdens één van de missies in Lost and Damned, maar hierbij worden de oude voice tracks gebruikt. Die missie zal echter voor sommigen niet geheel onbekend zijn. Het betreft namelijk een missie uit GTA IV, maar dan vanuit het perspectief van Johnny Klebitz. Vanaf 17 februari is het voor Xbox 360 bezitters zover om met de motorrijder aan de gang te gaan
een aanvulling van hier boven/\ in de missie no love lost van faustin moet je ook gasies van de lost vermoorden
GTA IV: The Lost and Damned Amerikaans packshot: Als ik hem koop, koop ik hem dus zo. Vind het er erg tof uitzien, ookal is maar een kaartje met een redeem code erop. Jammer is alleen dat het niet op een dvdtje komt, want straks vind je er geen reet aan en kan je het dus niet verkopen/ruilen.. Ik vind het toch nog steeds tof om GTA IV regelmatig nog even te spelen, gewoon met je dikke bak door de straten rijden enzo. Ik wil dan ook wel deze uitbreiding kopen, maar ik weet nou niet of het wel heel leuk is..al die bikerhandel lijkt me niks maar het heeft wel weer een hele nieuwe verhaallijn..
Denk dat als ik hem haal ik hem online haal toch goedkoper met punten dan voor 20-25 euro in de winkel.
Denk je als je die code in een winkel koopt, dat het op elke xbox werkt en dus niet alleen op europeese accounts, ik heb namelijk een amerikaans account en heb geen zin om punten te kopen in het buitenland maar als dat in de winkel ligt is het veel handiger.
Wel fijn dat hij precies op de tweede dag van de voorjaars vakantie uitkomt . Ben bijna klaar met alle flying rats, maar mis er 2 dus dat word weer zoeken .
Ik vraag me al een hele tijd af hoe je de content straks gaat starten. Doe je dit met Niko via de telefoon? Via een hoofdmenu of? Ook vraag ik me af of alle nieuwe content (wapens, auto's, heli's, locaties, kleding) ook voor Niko beschikbaar zullen zijn....
Via je telefoon zal het wel zijn want er is niet echt een hoofdmenu. En ik denk niet dat die extra voor Niko beschikbaar zijn.
Ik dacht gelezen dat het juist niet via de telefoon ging, hoop wel dat ik die content ook met Niko kan gebruiken.