ja waarschinlijk maar als het 3 g is en dan die 2de ook nog eens 3 g dan ga ik me een nieuwe schijf moeten aankopen
ik denk toch echt dat dit DLC 2,5 GB word. en bram je kunt misschien wat demo's ofzo verwijderen. dat is goedkoper dan een nieuwe hardeschijf
Dat samenkopen is handig 1600 punten kost mij maar 12.80. (4200 a 33.60) Ik kan niet wachten op de dlc Heeft iemand al een advent kalender hier voor gemaakt?
Kunnen jullie als je de DLC hebt hier ff wat verhalen en meningen posten? Want ik ben nog niet cker of ik um zou gaan kopen..
Rond wie zou de 2de episode draaien ? Ik kan maar niemand vinden die(naast johny) Niko meermaals is tegengekomen met een getaileerd uiterlijk en die hij niet heeft omgelegd
niko die bulgarin achtervolgt/ombrengt alles uit romans zijn perspectief alles uit dimitrie's perspectief
Brucie of Badman! Heheh, ik zou graag Niko willen zien die Bulgarin achterna gaat. Maar volgens mij heeft Rockstar ruzie met die gast die Niko's stem deed omdat hij te weinig geld kreeg.
Shivering Isles voor Oblivion was maar net 1 Gig, en dat was een complete nieuwe eiland met side quests en heleboel nieuwe gear. Denk dus echt niet dat de nieuwe episode voor GTA meer word aangezien het alleen maar nieuwe missies zijn en een paar nieuwe wapens en autos. Het is niet dat ze de moeite hebben gedaan om een nieuwe eiland erbij te maken.
Ik had mischien gehoopt op dat eerste lief van niko, Michelle niet omdat ik haar tof vond ofzo maar de verhaallijn ron UL papers is nog redelijk wazig, dus volgens mij gaat het hier iets mee te maken hebben
Ik las ergens in de review dat je nu wat sneller en meer geld gaat verdienen met missies. Ben benieuwd of er dan ook wat in het spel komt waaraan je je geld op kan maken.
Ik laat deze lekker liggen. Beetje motor-missies, wat nieuwe wapens en auto's en thats it. Dat ze Liberty City maar een upgrade geven, stukje nieuw eiland erbij. Die geruchten van vroeger dat de DLC voor GTA4 even groot zouden zijn als San Andreas is ook mooi gelul
Hoe zit het dan met de concent? Als je hem download moet je weer een nieuwe game aanmaken? En als je weer met Niko wilt spelen moet je dan weer je oude game laden?