1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV: Playstation 3 versus Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel als ik naar andere topics kijk, maar dat bedoelde ik niet. Deze hele discussie is zinloos.

2. Achillias

Achillias Guest

Het is dat R* rekening met Microsoft heeft gehouden in verband het betalen voor GTA IV anders zou de verschillen extreem groot zijn geweest.

PS3 kan veel meer aan, R* kon daardoor niet tot de limiet gaan om zodoende een gelijkwaardige spel af te leveren.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2008
  3. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ps3 kan wel meer aan, maar het word er tot nu toe met nog geen enkele game uitgehaald.

Had een ps3 en 360, maar kon nou niet zeggen dat de een mooier/beter is als de ander.. maar net waar je van houd
    Ga je voor online gamen valt de ps3 al af, want dat is echt slecht

4. Achillias

Achillias Guest

Onzin vertel mij eens wat er zo slecht aan is dan?

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    dat xbox live gewoon 10x beter is dan PSN. Als iemand nu alleen voor het online gamen een console wil aanschaffen dat neem je toch zeker wel een xbox.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, met die Sony pr uitspraken uit het jaar kruik is het op een gegeven moment wel heel erg makkelijk om alles maar van tafel te blijven vegen alsof het onzin is.

En, MS (en ATI) hebben destijds ook eens gezegd dat alle 360 games minimaal op 1280x720 moesten uitkomen, de zogenaamde sweetspot. Daar zitten inmiddels ook de nodige games tussen die op een lagere resolutie dan 1280x720 worden gerendered, en achteraf door de scaler naar 720p/1080i(p) worden gebracht.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Voor Sony was 1080p een USP. Niet zomaar wat pr praat..... Daar zal ik nooit aan voorbij gaan want MS was daar een stuk realistischer in. (je zal mij ook nooit horen zeuren over games die wel of niet in "full HD" draaien maar wel als er een discussie word opgestart waarin de verschillen aangegeven dienen te worden....)

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    geef is argumenten?

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het was idd iets waar de PS3 destijds t.o.v. de 360 wel over zou beschikken, marketingtechnisch gezien zou het dom zijn om dat niet te benadrukken.

Het gaat hier om een hele grote multiplatform game, die op de 360 en PS3 zo goed als gelijkwaardig moet zijn. Als je kijkt naar de schaal van dit spel, en hoe het op een lagere resolutie af en toe al moeite heeft om een goede framerate te kunnen behouden, lijkt het mij logisch dat zowel de 360 als de PS3 dit intern niet probleemloos op 1900x1080 kunnen draaien. Waarom dienen hier dan de verschillen te worden aangegeven? PS3 draait op 640p met allerlei post-processing en de 360 op 720p met 2xAA. Uit velen reviews blijkt grafisch gezien de voorkeur toch uit te gaan naar de PS3 versie. Dan kom jij aanzetten dat de PS3 dit spel niet intern op 1900x1080 kan draaien? Je snijdt zelf het hele onderwerp aan?

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    staan hier topics vol van op het forum. :x

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan aan mij liggen, maar ik heb bij xbox live toch meer lag ervaren dan ik toe nu toe bij PSN heb gehad. Het enige wat ik bij xbox live beter vond is de integrated dashboard, daardoor is het makkelijk om met vrienden te spelen. Maar hopelijk komt daar snel verandering in bij PSN.

Maar om nou te zeggen dat live 10x beter is, gaat in mijn ogen wat ver. Al vind ik het ook wel iets beter dan PSN.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gemeumel over de minimale (lees : mierrenneukerige) verschillen tussen de 360 en PS3 versie. Je moet wel een hele dikke fanboy zijn als je perse je gelijk wil halen over het superieur zijn van jouw gekozen versie. Om nog maar te zwijgen over de mensen die nog steeds denken dat Live beter is puur en alleen omdat je ervoor betaald. Wat er namelijk wel toedoet is je eigen verbinding, staat je NAT Open, noem het maar op. Het voor mij enige grote pluspunt wat de 360 nog steeds heeft is ingame messaging, dat is gewoon een feit en ik mis het zelf ook op de PS3, eerlijk is eerlijk. But other than that, no. Oh ja de 360 heeft Achievements, zou zowaar het belangrijkste pluspunt vergeten. (Dat was sarcasme). Feit is gewoon dat je met welke versie dan ook een hele dikke game in huis hebt. En nu stoppen met zeuren en ga spelen die game ! :b:

Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  13. Achillias

Achillias Guest

Je probeert er wel heel makkelijk vanaf te komen hé.

Gewoon je bek dichthouden en zwijgen als je er toch geen argumenten voor hebt.

14. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    fanboy kneus reactie dit weer:lol:

Het is gewoon slechter, ik had een ps3 naast een 360. opzich niks op aan te merken top ding, maar online is gewoon zo bagger..

Met ps3 zoveel lag en disconections etc, servers zijn 10x minder, echt ik ergerde me dood... headsets werken slecht met meeste spellen. je moet ze constant reconecten..:x
    Ik had cod4 voor beide consolles, maar 360 was echt zoveel beter online

WBT GTA4 offline, en de graffics etc. vind ik ze voor de ps3 en 360 gewoon gelijk. die vergelijkings filmpjes slaan nergens op. maar dat is al vaker uitgelegd waarom...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als we nu eens omstebeurt een argumentje doen, ik begin wel
    :D

op PSN kun je niet messagen terwijl je in een game zit,.. dus je moet eerst naar t dashboard quitten voor je een berichtje kan sturen ,..

volgende O-)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, deze post is een voorbeeld van respectvol discussiëren? Post dan niet.

Al dat gezever over PSN, hardware en weetikveelwat kan allemaal in: Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]. Dit topic gaat over GTA dus blijf ontopic!

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik de thread gestart?
    Dit nieuws was ineens op alle gamesites te vinden, dan is het toch logisch dat ik dat hier ook neer kan zetten en dan met een glimlach erbij....? Sony heeft iedereen laten denken dat 1080p gewoon de nieuwe standaard zou worden. Mensen kopen een Sony Bravia "Full HD" en een game speelt toch nog steeds niet op die resolutie (ik vind het niet erg overigens maar ik mag het hier toch wel even met een dikke knipoog neerzetten denk ik?).

/Mod reply staat in deze thread ivm offtopic/ontopic

18. Achillias

Achillias Guest

Daar wordt aangewerkt net zo min dat xboxlive ook later extra contents heeft gekregen.

- PSN krijgt een interactieve wereld waar men alles in kan doen
    - Je kunt vanaf het PSN network dingen streamen naar je pc toe en
    andersom ook
    -Het kost geen 50-60 euro op jaarbasis

Je bent de zwakste schakel, next..

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2008
  19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1

Dat het mogelijk toegevoegd kan worden weet iedereen wel, het gaat er echter om dat het nu het geval niet is.

Als we zo gaan redeneren kunnen we een opel astra wel de nieuwe ferrari gaan noemen, omdat met een upgrade van alles behalve de ruitenwissers een goede bak neer te zetten is.

20. Achillias

Achillias Guest

Conclusie, pas oordelen als het volledig af is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina