1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV: Playstation 3 versus Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maarrrrrr gaat het online gamen net zo goed werken op psn als live?:+

Kijk die online world op psn dat heeft niks met gamen te maken,daar koop je geen console voor...

Ik betaal liever € 60 per jaar voor iets wat lekker werkt als dat ik gratis psn heb en me constant erger aan de lag, vinden van een goede game,disconnections, en al dat soort problemen...._0/

2. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ja je moet ook wat pas op de markt brengen als iets helemaal af isO-)

Maarja dan heb jij ook weer een punt als je zegt dat de 360 ook niet helemaal af was bij de launch:lol:

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf alleen de 360 versie gezien, dus over kleuren enzo hoor je mij nu niet zeuren. Wat ik wel vind is dat XBL een stuk fijner werkt dan PSN. Heb het zelf meegemaakt op de PS2 en de PSP. Maar wat ik lees over het PSN op de PS3 en wat ik zie, trek ik de conclusie dat GTA IV, als je veel online speelt, op de xbox 360 beter is.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Aangezien het lastig is om na de waarschuwing niet meer over de hardware te discussieëren , maar over de game komt hier een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina