hier als ik het goed heb is dit de intro, speciaal gegeknipt voor het "ringtonegedeelte" http://behemothnet.net/stoner/GTA4/ ben er niet zeker van maar voor de zekerheid tape ik de volgende keer de intro van GTA4 wel origineel... dit stukje komt uit een soundtrack Michael Hunter - Soviet Connection... die muziek cd van gta4 staan ook wel leuke nummers op btw edit: lazlow integrity staat er ook bij volledig in mp3. laag volume beetje, tis rechtstreeks opgenomen dus ja wat doe je eraan
jah dat is em maar ik hoor niet zo een hele vette beat der in wat je wel bij de intro hoort dus het is em net niet
duf werk weliswaar maar kwist wel dat et gewaardeerd wordt nog 2 tracks opknippen dan is klaar en die van flashing lights is zekers gruwlijke beat vond ik ook al heb btw nu alle muziek zowat geluisterd inclusief commercials. zeker wel puik gedaan, voor ieder wat wils.
Er is 1 nummer op Vladiwostok FM dat ik graag als mp3 wil hebben. Is tevens ook het eerste nummer wat je standaard hoort als Niko van de boot komt. Geen idee waar die griet over zingt, iets met 'sjikkie, sjikkie sweine' Maar hoe heet die nou?
*) edit. zijn er 3 nog. en kom er net achter dat ik nog wat opnieuw recorden moet. 1 1/2 uur voor Vibe was niet genoeg
[yt]pdvHj8fo_Lg[/yt] Toch wel vetste nummer uit deze gta. Heb niks met deze muzieksoort eigenlijk.. luister in vrije tijd bijna altijd hardcore/hardstyle.. maar nu het zonnetje schijnt en cruisen in GTA is san juan beste radio zender 100%
San Juan.. -_-' Serieus, elk nummer heeft dezelfde beat.. Ik vind eigenlijk alle radiostations tegenvallen, des te kutter dat we geen eigen MP3 radiostation kunnen beluisteren.