Ik vermoed dat het eerder werkt zoals in Saint's Row. Dat de muziek doorgaat als je uit de auto stapt. Maar wie weet. Ik zou het graag zoals vroeger zien, een cd/tape kanaal in de auto. Veel verschillende stijlen en ik zie al 3 rock-stations en 2 praatradio's.Daar blijf ik lekker hangen. Lazlow ftw!
Hopen dat er op die Old Skool Hip Hop zender oa' er Nas zal zijn. Zou ook wel raar zijn als hij er niet zou zijn hoor.
zat er in saints row een mp3 zender? Dus niet via xbox guide. Maar dat je kan switchen tussen de zenders en dan naar de mp3 zender kan gaan. Geloof wel dat het ging bij GTA op de psp.
Ja, in het startmenu stond een mp3-speler. Daarmee kon je ingamge gekochte nummers draaien, maar ook je eigen muziek.
Ik hoop wel dat je ook gewoon terwijl je loopt muziek kan luisteren via een mp3-speler ofzo. Want de muziek word gewoon zo focking bruut!
ik zag op die socialclub site dat je die muziek die je op de radio had gehoord in gta in socialclub weer kan kopen ofzo, weet er nog niet alles van, maar zo iets stond er
Dat muziek luisteren is eruit gegooid, zal ff de bron opzoeken. Op straat dan he EDIT: Eerste artikel, http://www.gtagaming.com/
Oh dat vind ik alles behalve een minpunt. Ga toch niet op straat lopen om muziek te luisteren. Ik wil stevige rockmuziek aanzetten terwijl ik in een hummer zit en zoveel mogelijk mensen probeer om te raggen\o/
ik hoop dat er ook een zender komt die alleen compleet gestoorde liedjes uitzend zoals ezzy fm dat in saints row deed. vooral dat eenden liedje vond ik droog
Lol ja same here. Vind de stijlen die nu bekend zijn en in de openingspost staan, niet echt heel interessant, dus hoop echt dat er weer een K-Rose like zender in zit . [EDIT]Hmm, ik denk dat we pech hebben, als ik Wikipedia mag geloven .
Is er iets bekend over een 80's en 90's radiostation? Net als in VC en SA? Weet alleen de naam niet meer
Woei, de Classic Rock zender begint er goed uit te zien :b:, eerst dat nummer van Led Zeppelin luisteren