1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Veroorzaakt ''Problemen'' Op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door loeno, 4 mei 2008.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, absoluut niet. Het was dan ook niet al te serieus bedoelt.

    Het gaat er wel om dat er een verband zou kunnen bestaan tussen de combinatie GTA IV en een console met een lens die niet geheel 100% goed werkt. Nu werken alle lensen na een redelijk korte termijn van gebruik al niet meer 100% maar het percentage is niet van heel groot belang.

    Het heeft mijn inziens wel te maken met GTA IV maar niet omdat er wat mis is met dat spel. Het ligt dus eigenlijk aan de console waarvan de lens zodanig verslechterd is dat hij bij een game als GTA IV zoveel moeite moet doen dat hij daarom nog slechter wordt en er uiteindelijk mee kapt. Het is maar een theorie, meer niet maar het zou kunnen. Ik geloof iig niet dat het alllemaal maar toeval is, maar ik geloof ook niet dat GTA IV een perfect werkende console naar de knoppen helpt.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb altijd vrij veel Oblivion/Test Drive Unlimited gespeeld, vrij 'lens' intensieve games. Alle 360's die ik ondertussen heb versleten kregen vrij snel last van vastlopers, laden van textures, langere laadtijden enz... Dus wat dat betreft kan ik me wel vinden in jouw standpunt.
     
  3. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn spel loopt meestal even vast als je met een taxi snel skipt naar een ander deel van de stad.. Dat lijkt em nog logisch aangezien er enorm veel textures in het spel zitten. Maar er gebeurde laatst ook iets vreemds.. Me xbox begon ineens een enorm bromgeluid te maken. Ik was even in een andere kamer en toen ik terugkwam heb ik nog gewoon 2uur kunnen spelen! Toen ik de disc eruit haalde zat er een hele vreemde kras in het middelste van de disc.. Daar komt toch geen lens?

    Maar verder nergens last van :)
     
  4. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik net aan het spelen, worden langzaam aan de kleuren steeds roder, een rode waas die ook over m'n vriendenlijst/berichten scherm heenloopt. Ik dacht ik doe de xbox even uit en start hem opnieuw op, krijg ik helemaal geen beeld meer :confused:

    Even op een oude tv aangesloten die niet hd-ready is, ook geen beeld meer.
    Mijn lcd samsung tv zegt dat hij geen signaal ontvangt terwijl mn xbox wel degelijk loopt. Welk spel ik er ook in gooi ik ontvang geen beeld meer. Het begon dus bij gta iv, afgelopen dagen alleen maar halo 3 gespeeld en nergens last van.

    Iemand enig idee wat dit veroorzaakt kan hebben? ik heb alles al even opnieuw aangesloten zonder enig resultaat.
     
  5. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het schakelaartje weer naar HD gezet? Ik heb laatst een hele dag lopen klote en niet wetende dat ik alleen even heb schakelaartje om moest zetten.. :)
     
  6. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gedaan, hij zegt trouwens dat de xbox niet ondersteund wordt :confused:

    heel vreemd allemaal
     
  7. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net alleen met spelen dat het spel vast liep.
    heb nu me xbox uit gezet, geen zin meer om te spelen.
    het lijkt me niks ergs verder.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij mij is die net ook vast gelopen. Ik heb al een keer een dirty disc error gehad. Net wilde ik de map erbij pakken, maar het beeld bleef zwart. Door de autosave functie is het niet zo erg, maar het is wel vervelend. Het ligt denk wel aan het spel. Ik ben niet zo'n GTA freak dat ik het spel uren speel. Ik zit na een week pas op 15 procent.
     
  9. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het iig zwaar irritant ben ik net met een missie bezig en loopt ie vast ?? dit is me al 4 x gebeurt als het nog erger wordt ruil ik gta4 in voor een ander exemplaar (hopelijk een waar de fouten zijn gefixed zoalsdat vastlopen)
     
  10. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net voor de zoveelste keer vastgelopen en nu doet ie helemaal niks meer ook andere spellen niet meer.
     
  11. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik GTA4 voor het eerst in mn (alweer 4e!) X360 deed kreeg ik meteen 3/4 rode cirkel.
    Heb hem toen uitgezet en weer aangezet,en toen deed ie het weer,maar liep ie steeds na ongeveer 5 minuten spelen vast.
    Nadat ie dit een keer of 6 had gedaan deed ie het eindelijk redelijk normaal,krijg nu alleen nog af en toe de melding dat de disc onleesbaar is,of heel soms nog een vastloper.
    Speelt toch niet echt relaxed,wetende dat ie ieder moment weer kan vastlopen of een disc error kan krijgen.
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hij draait bij mij nog goed (afkloppen). Ik heb alleen, vooral online soms een lage framerate, mijn 360 wordt ook behoorlijk warm. Hebben meer mensen hier last van.

    Ik speel trouwens wel op een resolutie van 720p.
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    De stijging in het aantal kapotte consoles rond een grote launch komt doordat veel meer mensen dan weer gaan spelen. Alsnog is het gewoon klote hardware, de 360. Al moet ik wel zeggen dat microsoft er alles aan doet om het goed op te vangen.

    Mijn xbox is tot nog toe (heb hem net voor de vorige zomer gekocht) niet kapot gegaan. En hoop dat hij nog lang mag draaien.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een tijdje last met me Xbox, vooral met Rainbow 2 en GTA, omdat ik deze veel en intensief speel of gespeeld heb. Ik denk dus niet dat game gerelateerd is;)

    Laatste weer "big" freezes in GTA en onleesbare discs, wachten op de Red Ring maar weer....:mad:
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn xbox is nou ongeveer 5 keer vastgelopen met GTA IV, waarvan 1 keer een unreadable disc. Maarja, mijn xbox loopt zo vaak vast.
     
  16. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste denk ik ook niet dat 1op3 is want bijna niemand heeft er last van en het kan ook mischien toeval zijn of het kan gewoon aan je xbox liggen.

    ik speelde gister gta ook iets van 4 uurtjes en vandaag vanaf de ochtend tot half 4 gta en geen enkel probleem dus denk ik niet dat het aan gta kan liggen.

    en voor de mensen die het probleem wel hebben hopenlijk word het snel voor jullie opgelost.
     
  17. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Nergens problemen mee dus .. !
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is 1 keer vastgelopen tijdens het laden van een missie, ik kon toen nog wel gewoon naar het dashboard gaan en normaal afsluiten. hij liep dus niet helemaal vast gelukkig. heb nog maar 5 uur gta4 gespeeld. Bij sommige spellen is mn xbox vrij stil, maar bij gta4 hoor je hem de hele tijd ronken. inruilen tegen een ander gta4 exemplaar heeft geen zin
     
  19. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg na 3 dagen spelen rode paarse en zwarte strepen in beeld, heb de xbox(mijn 3de alweer) overnieuw opgestart, moest dit netzoals Yuri Ehv ongeveer 6x doen, toen deed hij het weer redelijk normaal, heb 2 dagen door kunnen spelen met een aantal vastlopers ertussen, alleen gaf hij vandaag een systeem error (E 71) aan. Kan er dus niks meer mee en moet hem opsturen. ---> Mediamarkt zorgt voor een nieuw GTAIV exemplaar.
     
  20. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Die strepen kreeg ik idd ook.
    Heb de laatste 2 dagen weinig problemen meer gehad,maar ben toch bang dat ie er binnenkort weer mee uitscheidt.. En dit is notabene al m'n 4e! Waardeloos!
     

Deel Deze Pagina