1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Veroorzaakt ''Problemen'' Op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door loeno, 4 mei 2008.

1. stoner4life

stoner4life GTA-addict

Leuk Bevonden:
    0
    gta veroorzaakt heus niet meer problemen dan normaal wtf onzin

laser kapot zal hij toch gaan maar met GTA heus niet meer dan anders

wat er gezegd worden mensen gaan nu meer spelen dus vanzelf piekt het aantal storingen wat. zo had ik eveneens een 3ROD 2 dagen voor release (edit: toen speelde ik al), maar dat kan je onmogelijk verwijten aan GTA4 ....... erg teleurstellend trouwens bij gebrek aan beter weten gewoon de game de schuld geven die nu veel gespeeld wordt

en inruilen voor een andere GTA disc, terwijl deze gewoon werkt in jouw console, heeft ook totaal geen nut. een cd is leesbaar of is het niet... zo niet dan geeft je 360 dit wel aan...

een andere dvd is idem dito en bevat dus ook geen "extra updates" voor storingen LOL (hoe kom daar in vredesnaam bij, das hetzelfde als nu een 360 met ingebouwde BluRay speler produceren en de rest met dvd laten zitten)

de 360 is nou eenmaal zo'n geweldig apparaat dat ding is erop gebouwd om decennia mee te gaan

Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb nog geen last gehad gekregen met gta 4, liep vandaag alleen even vast tijdens een online potje waar ik zwaar voor stond... dat was balen :9

3. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Kreeg in het begin als ik een missie wilde spelen DISC UNREADABLE.
    Heb de AutoSave uit gezet en toen deed ie het al veel beter.

Af en toe krijg ik weer die melding....BTW bij Call of Duty 4 geen problemen....

4. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ten eerste onderschrijf ik het idee van, de game wordt nu wereldwijd zoveel gespeeld (en urenlang) dat de kans groter is, dat er mankementen in een console aan het licht komen, de disc blijft natuurlijk wel constant draaien en dat is voor veel spellen toch anders... vind het wel opvallend dat er wat meer meldingen toch ook zijn uit de PS3-hoek, en dit zou er misschien op kunnen duiden dat er toch softwarematig iets niet helemaal klopt... anderzijds, ik ben inmiddels aan mijn derde xbox bezig en de laatste fabrieksupdate dateert van januari 2008, ik klop het af, maar sindsdien merk je aan alles dat de hardware veel stabieler is... ik heb zo vaak last gehad van unreadable discs, vastlopers, oververhitting etc in het verleden, en sindsdien niet meer... ook had ik altijd het idee dat de drive een soort schrapend geluid maakte, maar ook dat is opgelost... de xbox zelf is nog steeds niet stil te noemen, maar vergeleken met voor januari (waar het echt een stofzuiger was) is het dus met sprongen verbeterd... met GTA heb ik nu 15uur op de teller staan en voorzover gelukkig geen problemen... als ik het zo bekijk, dan zou je wellicht kunnen denken dat het een combi is van de software met oude hardware... voor degenen die dus inmiddels al aan (bij wijze van) hun 8ste xbox toe zijn en toch weer problemen hebben, moet je misschien ff checken van wanneer je laatste update is, of deze veronderstelling opgaat?!?

Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  5. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist binnen 15 minuten drie vastlopers. Eerste keer stond het beeld gewoon vast. Tweede keer sloeg ie tijdens het rijden op zwart beeld en zojuist direct na spel opstarten een blauw beeld... Was pas net aan het spelen, dus heet is de xbox niet. Xbox doet nu ook raar bij opstarten. Ben bang dat het bericht uit de openingspost toch niet zo'n onzin is als veel mensen hier willen geloven. Via de draadloze controler krijg ik 'm niet aan, zojuist met bedrade controler gedaan, GTA opgestart die direct na laden van het laatste spel vastloopt. Zwart beeld. Andere games doen het wel gewoon...

edit: Andere games deden het wel gewoon. Nu: Drie Rode Lampjes

Binnen 48 uur wordt ie opgehaald door UPS als het goed is...

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ummm, als je een ROD hebt, dan kun je daarna niet meer spelen toch? (wat ik ervan begrepen heb tenminste)

had je echt 3 rode lampjes en niet 2? 2 rode lampjes impliceert namelijk dat de xbox oververhit is... je moet dan meestal een minuutje wachten (en dan kun je de xbox gewoon weer opstarten) da's niet zozeer een hardware probleem, maar een beveiliging... kan zijn omdat je de xbox op een plek hebt staan, waar ie niet goed kan ventileren, of dat je sessie echt heel lang was... bij m'n vorige xbox had ik er heel vaak last van bij spellen waarbij de disc bleef doordraaien (football manager bijvoorbeeld) dus ik zou me goed voor kunnen stellen dat het met GTA ook kan gebeuren...

maar wat is de fabrieksdatum dan?

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het eerlijk gezegd niet. Dat de xbox regelmatig kapot gaat weet iedereen (ik zelf heb er nog geen last van gehad :9 ) maar dat je door software; hardware om zeep kan helpen gaat er bij mij niet in.
    PS: bij Forza Motorsport 2 zijden ze toch ook dat je xbox kapot kon gaan? ik heb er zelf nooit iets van gemerkt.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eerlijk gezegt nog nergens last van gehad. Geen vastlopers, niets. 'T lijkt me dan ook sterk dat je een RROD of iets dergelijks van een game kan krijgen.

9. Arabar NL

Arabar NL infinity

Leuk Bevonden:
    0
    Om de ongelovige zieltjes nog even een extraatje te geven waar ze over 'vallen'... Ik heb dus een 360 uit begin 2006, samsung drive. En uiteraard had ik GTA 4 op de launchdag op mn deurmatje liggen. Gelijk er in gedaan, deed het prima. Intro bekekeken. Daarna xbox uitgedaan om er later die dag echt goed ervoor te gaan zitten... en sindsdien pakt mijn xbox helemaal geen enkel spel meer! Zit je dan met je launchbox van 400 euri's welke alleen nog maar dvd's leest... microsoft bedankt!

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    microsoft bellen en klaar.
    aansteller.:'-(

/Mod Nergens voor nodig om iemand voor aansteller uit te maken.

11. senseo

senseo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je op 720p??

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    wss omdat hij een HD-Ready TV heeft :thumbs:

13. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Had precies hetzelfde*)

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, er zijn blijkbaar nog genoeg 360's in omloop die niet 100% zijn. Een game zoals GTA IV doet een aardig beroep op de hardware, en mankementen die normaal niet zo snel aan het licht zouden komen, kunnen zich nu een stuk sneller voordoen. Een lens die het begeeft omdat ie continu data aan het streamen is. De GPU die flink op z'n donder krijgt en dus lekker warm wordt enz...Zo kan een stukje software best hardware om zeep helpen.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik heb hetzelfde probleem als dat loeno heeft, To play the disc put it on a xbox 360 console, maar dan met forza 2 en vegas 2, maar ik heb nog geen problemen met IV gehad

16. cv8x

cv8x Gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een disc error gehad, maar misschien omdat ik een aantal uren aan het spelen was.. Hebben meerdere mensen weleens last gehad van een disc error? En is het normaal dat de xbox veel lawaai maakt tijdens een game?

Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  17. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat dat normaal is.Bij mij maakt ie ook herrie tijdens het spelen.
    En ik heb nog geen problemen met GTA4.Hopelijk krijg ik dat ook niet.:eek:

18. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    Heb met mn PS3 nog geen problemen ondervonden, even afkloppen natuurlijk

19. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou onderhand in totaal 12 uur ongeveer gespeeld en het enige wat is me is opgevallen is dat mijn xbox 360 echt super veel lawaai maakt. Niet normaal meer. Ook viel me op dat het geluidsniveau erg laag is van GTA, ik moet m'n versterker een heel eind opendraaien om er een beetje geluid uit te krijgen. Ik heb in die 12 uur maar 1x een dirty disc error gehad dus dat vind ik wel meevallen, ik kan me Oblivion ook nog herinneren toen was het haast om de anderhalf uur ofzo.

20. cv8x

cv8x Gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, blijkt dus dat meer mensen last hebben van wat "lawaai"

Deel Deze Pagina