ten eerste onderschrijf ik het idee van, de game wordt nu wereldwijd zoveel gespeeld (en urenlang) dat de kans groter is, dat er mankementen in een console aan het licht komen, de disc blijft natuurlijk wel constant draaien en dat is voor veel spellen toch anders... vind het wel opvallend dat er wat meer meldingen toch ook zijn uit de PS3-hoek, en dit zou er misschien op kunnen duiden dat er toch softwarematig iets niet helemaal klopt... anderzijds, ik ben inmiddels aan mijn derde xbox bezig en de laatste fabrieksupdate dateert van januari 2008, ik klop het af, maar sindsdien merk je aan alles dat de hardware veel stabieler is... ik heb zo vaak last gehad van unreadable discs, vastlopers, oververhitting etc in het verleden, en sindsdien niet meer... ook had ik altijd het idee dat de drive een soort schrapend geluid maakte, maar ook dat is opgelost... de xbox zelf is nog steeds niet stil te noemen, maar vergeleken met voor januari (waar het echt een stofzuiger was) is het dus met sprongen verbeterd... met GTA heb ik nu 15uur op de teller staan en voorzover gelukkig geen problemen... als ik het zo bekijk, dan zou je wellicht kunnen denken dat het een combi is van de software met oude hardware... voor degenen die dus inmiddels al aan (bij wijze van) hun 8ste xbox toe zijn en toch weer problemen hebben, moet je misschien ff checken van wanneer je laatste update is, of deze veronderstelling opgaat?!?
Laatst bewerkt: 7 mei 2008