ja ik heb het nu een beetje door maar toen ik van het vliegveld af kwam toen storte ik neer (moest ik een noot landing maken op de weg). dus gewoon nog ff proberen en dan kan ik zo de hele stat door vliegen.
verborgen er schijnt trwns ook nog ergens een verborgen en verlaten eiland bij shoreside vale te liggen in de buurt van de kust, dus genoeg uit te zoeken met je vliegtuig. ik ga ook ff oefenen, want k kan het nog nie
stefofietsx @stefofietsx, heb je je armor nog gevonden???????? en is de cartel nog pissiger op je of is ut nog nie gelukt
hmm hmm een brokkenpiloot dus, help me herinneren dat ik nooit bij jou in een vliegtuig stap, maar dat laatste eiland, was dat het verborgen eiland, of gewoon portland ofzo?????
@Xjoz ik kan niet vliegen met die dodo en waar zit die turbo knop? waneer moet je hem gebruiken enz. @jellejelle het is nog niet gelukt helaas ook met cheats niet anderen keer beter.
Stefofietsx er is niet echt een turbo knop dat is gewoon right trigger. maar hiero kan je het ook proberen: >> OPSTIJGEN MET DE DODO: Om met de Dodo te leren vliegen, heb je veel tijd en geduld nodig want het is geen gemakkelijke opdracht. Ga met het vliegtuig naar een van de landingsbanen op de luchthaven of een andere zeer lange baan. Als je via de landingsbanen naar het Westen vliegt, zal je niet kunnen zien waar je vliegt wat het extra moeilijk maakt. Gebruik de Versnelknop om sneller te gaan vliegen. Druk de neus van het vliegtuig naar beneden om sneller te gaan. Zodra de Dodo een beetje op en neer begint te gaan, moet je stoppen met indrukken van knoppen op de versnelknop na. Als je toch aanpassingen zou moeten doen aan de richting, doe dit dan rustig. >> VLIEGEN IN DE LUCHT MET DE DODO: De Dodo gaat automatisch richting grond als je niet bijstuurt. Als hij dit doet moet je hem gewoon even laten gaan want hij zal normaal ook weer automatisch naar boven gaan. Je moet natuurlijk wel op tijd op trekken om gebouwen te vermijden. Dit mag je niet te veel doen want dan zal het vliegtuig veel snelheid verliezen en neerstorten en dat is je bedoeling toch niet. Laat de Dodo dus zijn gang gaan. Zodra je goed aan het vliegen bent, moet je veranderen van camera zodat het vliegen makkelijker wordt. Zo kun je perfect zien of je te veel stijgt. Als je de motorkap van je vliegtuig ziet, moet je een beetje dalen. Je hoeft niet tijdens de hele vlucht de Versnelknop vasthouden. Het is wel nodig om te stijgen. Om met het vliegtuig te draaien, moet je lichtjes op de juiste knop tikken. Eens je goed met het vliegtuig kan vliegen, kan je naar overal in Liberty City vliegen maar pas wel op want je kan niet overal landen. >> LANDEN MET DE DODO: Daal voorzichtig in een niet te steile hoek met je vliegtuig. Zodra je met de wielen de grond raakt, moet je remmen zodat je bijna direct ter plaatse stopt zodat je nergens van een rand rijdt in de zee. Gebruik best de twee remmen tegelijk. Dan wordt ook op de bodem van het scherm de tijd weergegeven die je in de lucht bent gebleven. Je record wordt ook opgeslagen in het Statusscherm. Veel Succes.
Ik ga vanmiddag toch nog es probere een eind te vliegen met zo'n Dodo, heb het al eens eerder geprobeerd, maar dat ging niet echt goed Xjoz iig bedankt voor de uitleg, dit maakt het misschien net iets makkelijker.
dat heb ik allemaal van gamefaqs afgehaald, en er is geen versnel knop, dat is de rechter trigger, om gas te geven.
versnelknop er is helemaal geen versnelknop, gewoon de gas knop, ik denk dat er op gamefaqs iets van accelerate stond en das dus gas
Het is mij al gelukt om 4 sec. te vliegen, hoezo ik kan er niks van, maar ik blijf het proberen! /edit: Yes, zit al op 9 sec.