1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA official reviews thread...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 14 apr 2008.

  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    En de review van de PU vond ik echt bagger, de vocubalaire van die mensen daar kan ik echt niet uitstaan af en toe.!, en cliché, en hij voegde niet echt veel toe

    IG had wel een goede review:)
     
  2. Soccerfanboy

    Soccerfanboy Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  4. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft die gamespot review, ze zijn altijd zo sloom daar met reviews :confused:
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik denkd at gamespot langzaam dood bloed.

    Vroeger was het DE gamesite. Nu zijn ze altijd te laat en krijgen ze veel kritiek. Ook het niveau op fun forums is laatste tijd erg laag en de cijfers vind ik redelijk onbetrouwbaar laatste tijd.

    Daarom was ik blij dat GT goede argumenten gaf en leuke beelden liet zien
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heel raar dat Gamespot nog steeds geen review up heeft idd :/
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.867
    Leuk Bevonden:
    2.062
  8. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook die geeft een 10 en ook IGN,dit moet dan wel een erg goed spel zijn.Waar blijft die postbode :D.Is toch een spel die zijn hype helemaal waar maakt.Halo 3 en assinscreed waren erg goed,maar kregen niet zulke cijfers,dan dat GTA IV nu krijgt.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: GameSpot upgrade haar GTA IV score

    Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.

    Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.

    Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
     

Deel Deze Pagina