1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan lijkt het me sterk dat je nog een telefoontje krijgt...
    Ik zou het level nog eens opnieuw spelen als ik jou was.
     
  2. tommynator

    tommynator Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Ik wil het spel Gta San Andreas ook kopen en een vriend van mij heeft die ook kan ik dan met hem systemlink doen.
    alvast bedankt
     
  3. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik heb een vraagje over dit spel
    Ik heb hem zelf niet maar mijn neef wel en die vroeg vandaag aan mij hoe je met 2 spelers ofzo kan spelen. Volgens hem stond op doosje dat het kon met 2 spelers maar het lukte hem niet ofzo.

    Weet iemand hoe dat zit?
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt op bepaalde punten in het spel een plaats waar je de multiplayer kan starten. Ik heb het al heel lang niet gedaan. Maar als je nog in de eerste stad zit, heb je vlak bij je eerste huis een vriendin zitten. Daar kan je de multiplayer starten volgens mij.

    @ tommynator, GTA ondersteund geen systemlink dacht ik
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je in het spel een vriendin hebt, of meerdere, dan bevind er zich voor het huis van die vriendin een rood icoontje van 2 mensjes.
    Ga erop staan, en de player2 moet op start klikken. Tadaa.

    Je vriendin moet echter wel 'thuis zijn'. Na 12 uur savonds krijg je het gemiep van 'Your gilfriend is not home right now, please try again later' oid.
    Dit duurt tot 11 of 12 uur sochtends, kan ernaast zitten.

    Er zijn ook enkele plekken waar je 'gewoon' met 2 spelers kan spelen zonder een vriendin te hebben.
    Ik kwam er eentje tegen in Las Venturas en Los Santos.

    Plaatje Los Santos:
    [​IMG]
    Als je bij je huis waar je in het begin was (Johnson House of iets), zie je een grote weg daarboven. Gewoon naar het noorden toe als je op het plaatje kijkt.
    Boven die weg lopen bruggen, en die monden uit in een straatje langs die dikke weg (aan de kant van Johnson House)
    Als je op die weg rijdt, zit er ergens aan de rechterkant (dus als je van rechts naar links rijdt op het plaatje gezien) een lijp gebouw, en daar staat het icoontje.

    Kan me voorstellen dat je het niet kan vinden met deze uitleg, gewoon even op internet zoeken dan ;)

    Succes.
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben al tijdje wezen zoeken maar lukt nog niet bepaald goed :p
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet gewoon bij je eerste vriendin kunnen. Maar dan moet je eerst wel de missie hebben gehaald waarbij je haar uit een brandend huis hebt gehaald.

    Systemlinken kan overigens niet.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  8. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om GTA SA alsnog te kopen en op mijn xbox 360 te gaan spelen. Maar is dit nog wel de moeite waard, omdat hij al zolang uit is.
    Ik zoek een spel waar ik een lange tijd wat aan heb zonder dat het gaat vervelen.

    (Saint row vond ik tegenvallen, alle andere gta versies vond ik erg leuk)
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    1 woord:

    Halen!:)
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Je zegt het zelf eigelijk al he.
    Als je de vorige GTA spellen leuk vond, zal deze je ook wel aanspreken.
    Als je GTA3 of Vice City gespeeld hebt weet je dus wat voor iets je kan verwachten en hoe het allemaal een beetje gaat.
    Je staat dus niet voor grote verassingen (misschien dat je meer mogelijkheden hebt bij SA, maar ik heb het over tegenvallende gameplay etc).

    Vond je de vorige GTA spellen echt zo goed, dan kan je deze ook wel aanschaffen. de prijs van San Andreas nu zal geen gewicht van een portemonnee flink verminderen.
     
  11. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelijk al een vraag. ( ik kon het niet zo snel via de search vinden)

    Vanaf welke missie en hoe kan je clanleden bij je roepen om met je mee te gaan(welke knop)?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als ik me het goed herinner dan kan dit vanaf dat je Grove Street Colers draagt, dus vanaf het moment dat je kleren kan kopen.

    Je doet het als volgt:
    Je gaat voor je Grove Street Mannetje staan en drukt de rechtertrigger in hierdoor wordt hij geselecteerd.
    Dan druk je (uit me hoofd) op 1 van de vierdruk toetsen en dan loopt hij met jouw mee de hele tijd.

    Je kan hem ook laten wachten of met je mee laten lopen dit kan je ook regelen met de vierdruk toetsen.

    Voor meer informatie over Grand Theft Auto verwijs ik je door naar Wikigta

    The Fox.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk bijna klaar met het spel :)

    Ik ben weer terug in Los Santos, en nou is mijn vraag hoeveel gebieden van jouw moeten zijn, of hoeveel procent, voordat je weer een missie kan doen bij je boer (Volgens mij). Nu komt er namelijk te staan dat ik meer gebieden moet 'veroveren', maar hoeveel zijn dat er? Ik heb nu ongeveer 30 %.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Om de allerlaatst missie te kunnen starten zul je op zijn minst 35% van alle gang gebieden moeten hebben veroverd. 35% staat gelijk aan 20 gebieden, dat je dat even weet.
    Als je genoeg gebieden hebt overgenomen zal Sweet je bellen. In het gesprek zal hij je vertellen dat de laatste officiele missie '' End of the Line'' beschikbaar is en dat je deze kunt starten bij zijn huis.

    Let wel op dat deze missie erg ingewikkeld is en vooral redelijk lang. Ik had er wat problemen mee maar na een paar x lukt het wel. Probleem bij mij was dat ik Big Smoke niet dood kreeg...echt heel veel kogels zul je in hem moeten pompen om hem aan de grond te krijgen.

    Succes Jordi!

    Hier nog speciaal een filmpje van de laatste missie, om je een idee te geven.

    End of The Line

    The Fox
     
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie ben je dus zo'n 40 min mee bezig? :|

    En als ik het goed begrijp moet je alle neighbourhoods overnemen en Big Smoke killen?
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het ligt er natuurlijk aan. Als jij door het drugs pand van Smoke heen rent in plaats van loopt ben je natuurlijk wel sneller maar je kan ook eerder worden gekilled.

    In het filmpje laat diegene jouw rustig zien hoe je het zo voorzichtig mogelijk kan doen.

    En je hoeft niet alle Neighbourhoods over te nemen, 20 en dan zal sweet je bellen. En Smoke kill je in de laatste missie.

    Speel maar verder dan kom je het vanzelf tegen, heb je vragen stel ze gerust!
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    En Jordi al gehaald?
     
  18. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan iemand mij een tip geven voor de volgende missie; Wrong Side Of The Tracks.

    Ikmoet naast een trein rijden met 4 gasten erop. Smoke moet ze er vanaf knallen, maar daar is tie geloof ik niet zo goed in. Elke keer blijft er nog 1 ventje over en is het ; Mission Failed:mad:
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  20. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina