Ja dat kan. Maar onthoud wel dat je geen 100% meer kan halen. Niet dat dat nodig is maar als je moeite wil doen om San Andreas (dus alle Graffitie Tags etc.) tot in de topjes wil uitspelen moet je niet cheaten.
Jawel hoor rechtsboven in het eiland heb je zo'n klein paadje waar dirtbikes rijden. En Alex RS: Volgens mij unlock je wel iets al heb je hem 100% Af.
Op Santa Marina beach staat een vuurtoren. Bij de vuurtoren kan je de triathlon doen. Nog even voor de duidelijkheid. Santa Marina beach is in Los Santos. En bij Fischer's Lagoon kan je er ook een doen. Onthoud wel dat het alleen in het weekend is! Dus dat je er niet staat en er is helemaal geen triathlon
, ik moet nu al een paar dagen nog 1 unique jump, heel frustrerend. En als ik alles van de kaart naloop, kom ik er nog niet achter.
Rustig aan vriend. Ze antwoorden vanzelf wel. Ja het heeft invloed. Je spel kan niet meer op 100 procent uitgespeeld worden.
maar kan ik nog wel alle drie de eilanden halen want daar gaat het mij om ene je kan ook tunnen,maar wanneer?
Vraag1: jep vraag2: na een bepaalde missie in Los Santos, alleen met sommige auto's en alleen op sommige plekken. Kijk op www.gtagames.nl voor de tuning locaties.
Ja je kan nog steeds naar de andere eilanden en tuningshops staan afgebeeld op de kaart als een stuk gereedschap. (ik ben de naam daarvan kwijt, ik weet niet hoe. Ik edit mijn post wel als ik erachter ben. )
Nee, die bedoel ik niet, dat is een gewone transfender. Ik bedoelde een andere, iest van Weels of Steel of zoiets. Die zit in het westen van SF en daar kun je de auto's uit Wangs Garage erg ver tunen, verder dan bij de transfender.
die zit helemaal aan de west kant van san fierro ergens, maar je kan die auto's uit wangs garage niet eens tunen in die transfender, dus je moet wel naar die wheels archs angels voor die auto's