1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. acid

    acid Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx voor de info!
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen manier om met User Track Player een track te skippen ?
    Op de PC versie was dit namelijk wel mogelijk. o_o
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan:) Ga in het Pause menu naar de Audio Settings. Daar kan je naast instellen dat je nummers kan skippen. Je moet hem dan op een bepaalde setting zetten. Stap in/op een voertuig. Selecteer je eigen Soundtrack. En houd dan 1 seconde de linker/rechter knop op je D-Pad in zodat je nummers kan skippen. Succes:)
     
  4. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, je moet hem langer indrukken.
    Dan probeer ik dat even. Bedankt !
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik dacht dat dat niet kon, maar blijkbaar wel, handig! :p
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een glitch. Is ook niet moeilijk. Kan ik ook. Zorg dat je een Auto Handgeweer bij je hebt. Stap op je fiets. Maak je klaar voor een Bunny-Hop. Zorg dat je vlak na B te hebben losgelaten snel op A drukt. Is wel grappig hoor. Je kan zo in een lantaarn paal springen:)
     
  8. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    *ziet nix in de link, moet je n andere manier doen om m te openen of ligt t gewoon aan mijn verouderde versie van wmp
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens Winamp :)

    Edit/ Cool wist niet dat het een glitch is, dank, ik probeer 'm eens..
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie heeft het nog meer gehad dat ie midden in de game gewoon verveelt raakte met het spel. Ik wel in ieder geval. Heb 'm al vanaf de launch, en nog niet uitgespeeld. De game werdt op een gegeven moment echt gewoon meer van hetzelfde, en ik had helemaal geen zin meer om verder te spelen. Nu speel ik af en toe een missie of 2, en als het niet lukt gaat de Xbox meteen uit.
    Misschien ligt het ook aan mij, dat ik zo langzamerhand verveelt raak met gamen, wat ik nu echt een stuk minder doe, of ligt het gewoon aan GTA, dat het TE langdradig wordt?
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje had ik wel, maar de missies wilde ik wel écht afmaken. Nadat ik de missies had uitgespeeld, werd het inderdaad minder... Ik heb het daarna eigenlijk niet meer gespeeld. Maar misschien moet je het gewoon ff 2 weken laten liggen en dan weer verder gaan, heb ik met PGR2 en Top Spin ook gedaan. Gewoon ff een tijdje laten liggen, dan is het vanzelf weer cool als je weer begint :)
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    Ben nu denk ik ook wel aardig halverwege maar wil duideiljk nog wel verder spelen, tuurlijk speel ik het spel nu wel iets minder dan toen ik het net 2 dagen had (paar weken in bezit nu) maar nog steeds speel ik het super vaak! Alleen soms ff PRG2 tussendoor of iets maar nee, ben nog lang niet uitgespeeld :)
    Die missies zijn ook gewoon zo super gevarieerd!
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus Los Desperados al laatste gedaan. Nu moet ik een aantal gebiedjes veroveren om toegang te krijgen tot de laatste missie. Ik heb er nu al 19, maar er gebeurt nog niks. Ik vind het behoorlijk saai worden.. hoeveel moet je er eigenlijk hebben?
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog wat hoor. Maar Sweet belt je op als het zo ver is. Dus als jij genoeg Terretorie's hebt veroverd dan belt je broer je op en moet je naar z'n huis om verdere missie's te doen. En die zijn zeker de moeite waard om te spelen!

    Dat mensen zeggen dat ze GTA SA vinden vervelen. Mischien is het jou Genre niet zo. Ik kan ook niet continu race game's blijven spelen. Ik speel de game nu nog steeds. Ik heb er ondertussen 150 uur op zitten. Er zijn eigenlijk zo veel dingen te doen die een heleboel mensen niet eens weten volgens mij. Er is zoveel te doen. En het leuke is is dat je alle dingen die je in het echt niet mag doen hier wel kan doen. Daarom gaat het ook nooit vervelen.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja mijn GTA Is ook verkocht want ik vond er geen zak meer aan.. Had alle kleding al,mooie auto's, mooie huizen en had al veel gedaan en ontdekt door de missies heen.
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vandaag al zo'n 7.5 uur gespeeld en eigenlijk wil ik nu weer verder. Ik kan me niet voorstellen dat die game gaat vervelen, mja ik heb ook nog maar 20 % derop zitten
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel uitgespeeld en er daarna nog vele uren achter gezeten en toch verveeld het me nog steeds niet. Dit vind ik echt zo'n spel dat je kunt blijven doorspelen.
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens normaal dat je m na 5 dagen al hebt uitgespeeld}:] :confused:
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je flink doorspeelt moet dat volgens mij wel te halen zijn. Je kunt em in 50 uur uitspelen dus dan is 5 dagen wel te halen.
     
  20. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar dat betekent dus dat ik gemiddeld per dag 10 uur aan de centerstory gedaan:eek:
     

Deel Deze Pagina