1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    da's best veel opzich, ik heb er iets van drie weken over gedaan om em uit te spelen, dat vond ik snel genoeg :D
     
  2. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, bij mij was t in de zomervakantie, khoefde n week niet te werken endus heb ik san andreas gekocht en dus in die week m ook uitgespeeld:+
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was bij mij ook wel in de zomervakantie, maar ik zit er meestal niet langer dan 1,5 tot 2 uur achter.
     
  4. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel langer, maar zullen we nu maar is ff ophouden, dit is meer slowchatten, strax krijgen we n admin op ons dak:9
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    moet het echt veel meer gaan spelen vooral deze vakantie
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je gelijk in. De missie's zijn zeker de moeite waard. De missie's zijn leuker dan je denkt. Vooral omdat er zoveel variatie tussen zit. Dat komt o.a. doordat je steeds in nieuwe gebieden komt die totaal niet op elkaar lijken.
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zou dat nou toch zijn geweest ? =P
     
  8. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben overnieuw begonnen, niet dat ik ver was, maar goed.
    Ik zit nu op 11%, ofzo, en ik ben zo'n 11 uur bezig. Ik wil de 100% halen.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je wel even bezig. Ik heb in 90 uur iets van de 97% gehaald, ik heb geen zin meer om de brandweer, pimpin en nog wat missies te doen. Een beetje kloten is veel leuker.:D
     
  10. Mr.M

    Mr.M Guest

    ja,dat pimpen vond ik echt vervelend om te doen.Ik heb de game nu niet mee rik heb hem met Brolly geruild voor Forza Motorsport:cool:
     
  11. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog zo weinig doen zou ik gewoon nog ff een paar uurtjes aan de slag gaan. Ik weet niet of jij dat hebt met spellen, maar ik kreeg een heel goed gevoel toen ik de 100% haalde. :+ Pimping is makkelijk, en brandweer vond ik persoonlijk één van de irritantste side-missies.
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    de makkelijkste side-missie van de pimping, brandweer en politie enzo is de ambulance: gewoon in Angel Pine doen, half uurtje of minder mee bezig, t verdiend goed en de bonus is erg relaxed, grotere levensbalk
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee.... de politie missies zijn makkelijker. Je jat een tank zorgt dat je de 5 sterren politie kwijt raakt. Dan stap je weer in die tank en doe je de politiemissie.;)
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    nèèèh, ambulance is veel makkelijker, je hoeft nog geeneens de moeite te doen om iemand kapot te schieten, t enige wat je moet doen is rondrijden

    bij de politiemissies moet je dan nog eerst de tank pakken, die 5 sterren kwijtraken, rondrijden om criminelen te zoeken, dat ding rijdt traag en je moet die criminelen ook nog is afschieten: dan is het in een apache eigenlijk wel makkelijker, die gaat tenminste snel en je hoeft niet de wegen te volgen
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja vind ik niet, met een ambulance rijden is irritant, al helemaal in dat klein dorpje. Je ergerd je ook aan het verkeer met die ambulance. Een tank is veel leuker en je hoeft je nergens echt zorgen over te maken.:)
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Gryphon ze kunnen je niks doen in een tank, maar een Apache die helikopter is veel makkelijker hij gaat niet zo langzaam en je hoeft de wegen niet te volgen.





    Je sig is te opvallend, verander hem maar snel voordat een modje dat doet
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo opvallend:confused:
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh.........


    Ojaaaaa mijn tekengrootte stond op extra groot:+


    SrryO-)
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je alle oesters, hoefijzers en tags voor de 100%? (Deze vraag zal wwel 1000X eerder gesteld zijn maar kep ff geen zin om te zoekenO-)
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die moet je allemaal hebben voor de 100%.
     

Deel Deze Pagina